Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
13.8.2013 na hlavnim nadraži v Brně jsem do uložne male skřinky dala s kamaradem zavazadlo,vhodila jsem 60kč.a začlo se zamykat,čekali jsme až to zamče a ten automat chtěl dalšich 60kč.to už jsme tam nechtěli vkladat dalši penize,museli jsme s težkym zavazadlem tam trčet skoro 2hodiny než jsme měli dalši připoj do Uherskeho Hradiště,měli jsme pokaženy den,aj jsme volali na uvedene brnenske čislo co maji uvedene,ani ajzbojak to nevyřeši a kvuli reklamaci přece tam nepojedem spatky než se majitel urači přijet,misto planovane prochazky po Brně.Byla to skřinka č.19,kolem poledne.Když se to stane spoustě lidi co přidou o 60kč až 80kč.středni box,či 100kč.velky box,to je velky bizniz penize za nic a to je nefer,tako poškozenych nespokojenych zakazniku muže byt spousta.Ješte dokonce tam maji kameru ktera všechno natači,takže si toho museji byt vědomi o celem provozu uložnych boxu.Ono se to muže zdat malo peněz,ale ve velkem počtu ošizenych takto lidi to uděla velky obnos peněz.
Boxi maji sloužit kakaznikum ne naopaoopak klamani,
Uvedeni boxu bexchybne do provozu a všem poškozenym vratit penize,stači poslani na učet,ktery bych mohla uvest dodatečne
|
Tweet |
Pokud služba nebyla poskytnuta řádně dle smlouvy, tak má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
Od společnosti jsme obdrželi informaci o vyřešení stížnosti vrácením uhrazených peněz. Prosíme spotřebitelku o potvrzení dosažené dohody a uzavření stížnosti s připojením vlastního hodnocení.
Hodnocení:
Komentář: Peníze mi vrátili