Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
16.8.2016 společnost IN TIME SPEDICE, spol. s r.o. (IČ: 25722174 ) převzala balíček
18.8.2016 mi bylo oznámeno, že balíček mi bude tento den doručen. V 12:37 hod jsem volala kurýrovi, přeptala se ho v kolik hodin balíček bude doručovat, bylo mi přislíbeno kolem 20. hodiny, byla jsem doma, balíček doručen nebyl, nikým jsem kontakována nebyla.
Na webu pro sledování zásilky se mezitím objevilo, že na přání příjemce (tedy mne) se domluvil jiný termín předání. To je lež!
Následovalo ze strany přepravce ticho po pěšině, napsala jsem tedy email se žádostí o řešení vzniklého problému.
Dne 23.8.2016 mi bylo oznámeno, že tento balíček mi bude tento den doručován.. v 11:52 hod jsem volala kurýrovi, kdy dorazí, bylo mi přislíbeno že kolem 17. hodiny, ještě jsem se ujišťovala, zda skutečně dorazí, slíbil, že ano.
Opět jsem tomu přizpůsobila svůj harmonogram. Nejen, že se nedostavil ve slíbený čas, ale ani následně nezvedal telefon..
V 19:16 jsem volala na infolinku přepravce, komunikovala s panem Šírem, který se taktéž pokoušel dovolat kurýrovi a taktéž mu nezvedal telefon. Omluvil se mi a přislíbil, že balíček bude znovu doručen následující den, tzn., 24.8.2016.
Jaké je však bylo překvapení, když jsem se podívala na webové stránky pro sledování zásilky a zjistím opět lživé informace a to, že 23.8.2016 jsem nebyla v 10:23 hod přítomna pro převzetí zásilky a proto nebyla zásilka doručena. Nejen, že v danou dobu jsem přítomna byla, ale dokonce po této době jsem mluvila s kurýrem a tou dobou vůbec v místě nebyl a balíček teprv měl v plánu doručit.
A aby toho nebylo málo, žádnou informaci o tom, že mi 24.8.2016 bude balíček doručen samozřejmě firma uvedena neměla, volala jsem na infolinku potvrdila i operátorka, že balíček je na depu a doručen dnes nebude.
Po výměně několika telefonátů a již křiku z mé strany na infolinku jsem se domluvila, že balíček mi dorazí kolem 18. té hodiny.
Následně mi přišel email a sms, že balíček dorazí mezi 12-15 hod a bude to doručovat jiný kurýr.
Opět jsem si tedy zařídila program, byla v danou domu přítomna. Po 15. hod nikdo nedorazil. V 14:59 hod jsem volala kurýrovi, který mi sdělil, že zásilku doručí v 17. hodin, že doteď neměl čas a že po 18. hodině doručovat nic nebude.
Následně jsem volala na infolinku, kde mi tato informace byla potvrzena, zásilka dorazí v 17 hod, po 18. hod mi doručena být nemůže.
24.8.2016 jsem se v 16:02 hodin po opět několika telefonátech a křiku a emailech na depo přepravce domluvila s kurýrem, že mi zásilku přiveze dnes, tzn. 25.8.2016 mezi 8 a 9. hodinou.
Je 9:47 hod, nemám žádnou zásilku, ani zpětnou vazbu od depa ani přepravce..
Takže jsem již 4x zbytečně čekala na uvedenou zásilku, 5x ji u společnosti reklamovala.
Vše mám zevidované - jak písemnou korespondenci, tak hovory.
- písemná omluva
- urgentní dodání balíčku v mnou jasně stanovený čas
- finanční kompenzace za nedodání a zdržování dodávky balíčku
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.
Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl poskytnutí služby reklamovat.
Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.