Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U firmy Fame trade s.r.o. jsem si přes Slevozdroj objednala dnes 30.5. 2016 dvoje plavky. 6.6. 2016 mi potvrdili mailem příjem částky 858,-Kč za tuto objednávku. A čekala jsem na zboží. Po měsíci - 23.6. jsem obdržela balíček z Číny, bez dokladu, faktury, popisu zboží - s 1 ks plavek. Velikost neodpovídající. Psala jsem do firmy, odpověděli, že mám ke zboží přiložit průvodní dopis, číslo objednávky a odeslat zpět,na další kus plavek mám čekat, faktura prý bude tam. Nedočkala jsem se, plavky jsem s tiskopisem o odstoupení od smlouvy zaslala zpět, žádala vrácení peněz. Bylo mi doporučeno počkat na další dodávku, která se uskutečnila 20.7.2016 - balíček bez faktury, dokladu, plavky kromě pochybného materiálu opět o 2 velikosti menší než jsou naše velikosti, opět komunikace mailová s firmou - konkrétně mail p. Stehlíková. Plavky jsem vrátila 22.7.,13.8. urguji vrácení peněz- následuje bohatá mailová urgence - údajně zadali moji žádost o vrácení peněz jako urgentní, nedostala jsem zpět nic. Opět mailové upomínky, p. Stehlíková píše, že jejich finanční oddělení má potíže a peníze budou co nejdříve vráceny. Dva telefony uvedené ještě dodnes na mail. stránkách jsou již nefunkční. před týdnem jsem se dovolala přes telefon na www. stránkách na prodej zdrav. potřeb spolumajiteli této firmy p. Melicharovi, vysvětlila mu problém s tím, že se obrátím na ČOI a finanční úřad k prověření . Slíbil vyřešení, od té doby je další telefon nedostupný , firma ukončila komunikaci. Dle mailu nejsem jediná, koho tato firma podvedla, proto žádám o řešení a pomoc.
Veškerou mailovou dokumentaci včetně podacích lístků potvrzení objednávky a doručení mé platby firmě mám zdokumentovány.
objednávka 6642027 2x plavky - 1ks puntikované s proužky vel. L, 1x květované dámské plavky vel. L
Vrácení peněz na udaný účet
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinna vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.
Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.