Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na reklamní akci 7.3.2011 jsem si zakoupila výše uvedený hrnec s poklicí a dvěma napařováky. 3x jsem zboží reklamovala a pokud jsem nechtěla vrátit peníze(15 990,--Kč), tak mi hrnec vždy obratem vyměnili. Při poslední reklamaci v dubnu letošního roku mi odpověděli, že zboží bylo mechanicky poškozeno a vrátili mi starý hrnec.
V hrnci se mi moc dobře vaří a jinak jsem s ním spokojena, ale za takové peníze, bych očekávala od zboží delší výdrž.
Sehnala jsem si znalce z Moravy, ale jejich cena je dost vysoká a tak nevím, komu vlastně slouží? Firmám nebo poškozeným zákazníkům??
Hrnec + poklice, 24cm Průměr: 24cm, RH 450 - 4,5 litru
po tolika reklamacích a pořád stejné vady bych chtěla vrátit peníze
|
Tweet |
Reklamaci je potřeba uplatnit v záruční době, která činí 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.
Doba, po kterou je zboží v reklamaci se do záruční doby nezapočítává dle § 627 odst.1 občanského zákoníku.
Soudní znalec je nestranná nezávislá osoba, která je odborníkem ve daném oboru.
Její povinností je vypracovat posudek nezávisle a nestranně dle skutkových zjištění.
Tedy také objektivně posoudit, zda tu je vada výrobku nebo se jedná o mechanické poškození atd.
Sazby soudních znalců se samozřejmě liší, neboť jsou sazbami smluvními.
Společnost ROYAL HOME s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.