Společnost


ROYAL HOME s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1207Neuznaná reklamace zboží-hrnec 24cm RH450

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 9 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2013, před 11 lety

Lenka Andrlíková

Znění stížnosti

Na reklamní akci 7.3.2011 jsem si zakoupila výše uvedený hrnec s poklicí a dvěma napařováky. 3x jsem zboží reklamovala a pokud jsem nechtěla vrátit peníze(15 990,--Kč), tak mi hrnec vždy obratem vyměnili. Při poslední reklamaci v dubnu letošního roku mi odpověděli, že zboží bylo mechanicky poškozeno a vrátili mi starý hrnec.
V hrnci se mi moc dobře vaří a jinak jsem s ním spokojena, ale za takové peníze, bych očekávala od zboží delší výdrž.
Sehnala jsem si znalce z Moravy, ale jejich cena je dost vysoká a tak nevím, komu vlastně slouží? Firmám nebo poškozeným zákazníkům??


Produkt

Hrnec + poklice, 24cm Průměr: 24cm, RH 450 - 4,5 litru


Požadované řešení

po tolika reklamacích a pořád stejné vady bych chtěla vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2013 10:55, před 11 lety

Reklamaci je potřeba uplatnit v záruční době, která činí 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.
Doba, po kterou je zboží v reklamaci se do záruční doby nezapočítává dle § 627 odst.1 občanského zákoníku.
Soudní znalec je nestranná nezávislá osoba, která je odborníkem ve daném oboru.
Její povinností je vypracovat posudek nezávisle a nestranně dle skutkových zjištění.
Tedy také objektivně posoudit, zda tu je vada výrobku nebo se jedná o mechanické poškození atd.
Sazby soudních znalců se samozřejmě liší, neboť jsou sazbami smluvními.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 15:49, před 10 lety

Společnost ROYAL HOME s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.