Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12073Podezdření na podvodné jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2016, před 8 lety

Veronika Buchtová

Znění stížnosti

Na základě telefonického náhodného kontaktu si postižený (Mykhajlo Didyk) objednal 1ks panských boxerek, ty mu byly následně dodány do schránky poštou spolu se složenkou na úhradu. Pan Didyk zaplatil složenku ve výši 149 korun. Žádnou další službu/zboží si neobjednal, neobrdžel žádnou objednávku či smlouvu na další zboží. O měsíc později přišla složenka na částku 538 koru, bez zboží (součástí částky už je i poplatek za prodlení). Není žádný důvod tuto složenku platit. Laskavě žádáme o vyjádření. Kontakt je: bera1@email.cz, tel: 602117949

S pozdravem.

Veronika Buchtová, přítelkyně pana Didyka.


Produkt

Zboží - pánské boxerky- Prestige Classic Medium


Požadované řešení

Zrušit jakékoli pohjledávky vůči panu Didykovi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2016 14:29, před 8 lety

Pokud by společnost chtěla vymáhat předmětnou částku, musela by v případném soudním řízení prokázat právní titul (tedy objednávku) a skutečnost, že zboží spotřebiteli dodala. Doporučujeme kontaktovat společnost Westerfield International, nejlépe doporučeně poštou, a upozornit je na fakt, že nebyla doručena žádná další zásilka, pročež spotřebitel není povinen platit částku uvedenou na faktuře.

Dle informací uvedených v obchodních podmínkách společnosti může spotřebitel smlouvu vypovědět do konce lhůty uvedené na faktuře, kterou obdržel.

Výpověď doporučujeme zaslat písemně (doporučeně a s dodejkou) na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, a to bez zbytečného odkladu. Ve výpovědi kupní smlouvy na dobu neurčitou je třeba výslovně uvést, že si spotřebitel již nepřeje dostávat další balíčky a žádá o odstranění osobních údajů z databáze. Výpověď doporučujeme sepsat ve dvou vyhotoveních, jedno si ponechat a druhé odeslat. K výpovědi je vhodné přiložit kopii faktury, originál si opět ponechat.

Společnost Westerfield souhlas se zasláním balíčku považuje za souhlas se smlouvou o zasílání zboží na dobu neurčitou. Obecně každou smlouvu na dobu neurčitou lze ukončit, a to výpovědí. Stačí tedy jednoduchý dopis, "Vypovídám smlouvu o zasílání zboží, která byla uzavřena telefonicky dne atd., samozřejmě s uvedením jména a příjmení, adresy spotřebitele pro dostatečnou identifikaci osoby, vše opatřeno vlastnoručním podpisem. Nepřeji si již žádné nabídky od Vaší společnosti, současně tedy žádám o výmaz veškerých osobních údajů z Vaší databáze."

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.