Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12075NEDODANÉ ZBOŽÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2016, před 8 lety

Jiří Dvořák

Znění stížnosti

Dobrý den,
koukám,že i já jsem byl osloven hlasem v telefonu ve věci žiletek.Při rozhovoru jsem projevil zájem,při pokračování rozhovoru po sdělení,že budou pravidelně zasílat náhradní břity jsem zřetelně osobě na druhé straně sdělil,že celou záležitost okamžitě stornuji a hovor jsme ukončili.Dnes jsem dostal oznámení z pošty,že tam mám obyčejnou zásilku s dodejkou,odesilatel POSTSERVIS Č.Budějovice.
Vzhledem k tomu,že žádnou zásilku z Č.B. nečekám a rozhodně ne s dodejkou,mám podezření,že mi ty žiletky poslali a jsou na poště.Co se stane (pokud je to ono,do telefonu jsem nesdělil žádnou adresu) když zásilku nepřevezmu a ona se vrátí odesilateli zpět.Nevím,zda dotyčná firma posílá zásilky svým jménem nebo je schovaná za něco jako Postservis......Jak správně postupovat,vyzvednou a písemně vypovědět nebo nevyzvedávat,nepřevzít a tím se zásilka vrátí odesilateli.Děkuji za radu.


Produkt

Žiletky Matrix


Požadované řešení

Nepřebírat a po ukončení úložní doby se zásilka vrátí zpět??


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2016 08:03, před 8 lety

V případě smlouvy uzavřené prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, v tomto případě po telefonu, je možné od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí věci zcela bez uvedení důvodu, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník"). Pro odstoupení od smlouvy postačuje zaslat společnosti dopis vyjadřující vůli spotřebitele odstoupit od smlouvy a společně s neotevřeným balíčkem žiletek jej prokazatelně (tedy okopírovaný doporučeně s dodejkou) zaslat na adresu Westerfield Int. AG, P.O.Box 18, Praha 2, 120 00. Doručením tohoto dopisu adresátovi smlouva zaniká od počátku, spotřebitel není povinen nic hradit ani dále přebírat. Při doručení prvního balíčku doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Ve faktuře u prvního balíčku požaduje podnikatel právě a jen poštovné. Spotřebitel pouze zašle holítka na výše zmíněnou adresu a zaplatí náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovné od spotřebitele k podnikateli, a přiloží kopii odstoupení.

Z uzavřené kupní smlouvy plynou oběma stranám povinnosti stanovené v § 2079 odst. 1 občanského zákoníku. Jednou z těchto povinností je pro kupujícího i převzetí věci. Nepřevzetím věci by kupující porušil svoji povinnost z uzavřené smlouvy po telefonu a prodávající by byl oprávněn spotřebitele sankcionovat. Nepřevzetím zboží by kupující způsobil prodejci škodu upravenou v § 2910 občanského zákoníku. Stejně tak by mohl prodejce trvat na tom, aby za zboží kupující zaplatil, protože jeho nepřevzetím se smlouva neruší.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2016 17:41, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.