Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chci oznámit stížnost na UPC. Opakovaně nefunguje internet. Se ztrátou internetu dochází ke ztrátě mého zisku, jelikož ho používám k podnikaní. Komunikace otřesná. K dispozici pouze infolinka nebo reklamační oddělení, které nemá žádnou pravomoc. Flegmatické jednání pracovníka na infolince. Oprava chyb trvá i několik hodin.
Okamžité opravení a náhrada škody.
|
Tweet |
V § 64 odst. 12 zákona o elektronických komunikacích je stanoveno, že pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Podnikatel poskytující službu elektronických komunikací není povinen nahradit jejím uživatelům škodu, která jim vznikne v důsledku přerušení služby nebo vadného poskytnutí služby.
Na výpadek poskytované služby však doporučujeme operátora v první řadě ihned upozornit, aby mohl provést nápravu. Sama společnost uvádí pro účely nahlašování závad nebo výpadků na síti UPC následující informaci: " V případě dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz."
Pokud by však zjištěné závady i přes jejich nahlášení podnikateli nebyly odstraněny a nadále přetrvávaly, doporučujeme účastníkovi vadné poskytování služeb u operátora reklamovat, průkaznou cestou, nejlépe doporučeným dopisem a požadovat taktéž písemnou odpověď.
V případě uznání reklamace je operátor povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen vyřídit reklamaci na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
S klientkou jsme již jednali a reklamaci úspěšně vyřešili. Dny, po které nemohla naše služby využívat, jí budou odúčtovány v následujícím vyúčtování. Výpadky služeb jsme se snažili řešit a po nahlášení jsme na adresu posílali techniky. Bohužel ale vždy došlo k tomu, že závada zmizela před tím, než jsme jí stačili analyzovat. Vzniklá situace nás samozřejmě mrzí a tímto se klientce ještě jednou omlouváme.
V případě nesouhlasu s vyřízením reklamace má zákazník právo obrátit se na Český telekomunikační úřad.
V případě dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.