Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#12078Reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2016, před 8 lety

Tomáš Stránský

Znění stížnosti

Dobrý den.

Dne 6.8.2016 jsem si koupil od autobazaru AAA AUTO Ford Mondeo r.v.2009, 168185 km za 180000kč.Při důkladnější kontrole doma a v servisu bylo zjištěno několik závad, které nebyly ani uvedeny v předávacím protokole vozidla. Např, prasklá hadice k turbu, větší únik oleje, atd.Jediné co mi bylo sděleno, bylo, že je lakovaný zadní nárazník a zadní dveře. Hned druhý den tj. 7.8. jsem jel na pobočku, že chci auto vrátit nebo vyměnit. Byl jsem během chvíle odmítnut s tím, že auto je již staré a má najeto hodně kilometrů. Odstoupit od kupní smlouvy prý nemůžu, protože auto již bazar nevlastní, ale prodal ho úvěrové společnosti u které jsem si pořídil úvěr a výměna prý není možná z důvodu toho, že jsem najel více než 100km od koupě. Hlavně že všude visí klamná reklama vrácení nebo výměna vozu do 7 dní bez udání důvodu...ale budiž auto jsem si nechal na svoje náklady za nějakých 15000 opravit, protože ho potřebuju ke každodennímu použití. Nyní je na voze najeto 170008 km (nenajel jsem ani 2000km) a auto jde již potřetí do servisu s tím, že odešla spojka. Auto je momentálně nepojízdné.Volal jsem do autobazaru, kde mi operátorka sdělila, že se mi během dne ozve reklamační technik,který tam momentálně není.Již je to třetí den a technik stále nevolá.V předávacím protokolu je sice zaškrtnuto (tak jako u všeho ostatního),že spojka je opotřebená,ale není nikde poznámka, že je doporučena nebo nutná výměna (takže mi bylo zatajeno že spojka je po smrti) jako je uvedeno např. u rozvodů, oleje, filtrů, brzd,atd. Když si koupím auto úplně nové v salonu a ujedu 100km, tak je spojka taky už opotřebená...Za cca 3 týdny co auto mám jsem s ním jezdil asi 5 dní. Navíc mi v den koupě byly přislíbeny lité kola, které jsem do dnešního dne neobdržel, pořád jen slyším až budou na skladě dodáme vám je.Dále jsem zatím ani neobdržel velký a malý TP k vozidlu. Doufám, že se tentokrát AAA Auto postaví k záležitosti čelem a vyřeší tuhle reklamaci rychle a k mé spokojenosti, protože auto potřebuji a na opravu momentálně nemám finance.


Produkt

Ford Mondeo r.v. 2009, RZ 8B84576


Požadované řešení

proplacení opravy spojky a dodání slíbených litých kol a dokladů k vozidlu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2016 13:13, před 8 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat veškeré zboží, k jehož dodání se ve smlouvě zavázal (litá kola). Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení s plněním závazku. Prodlení obecně nemá žádný vliv na trvání dluhu, to znamená, že i po vzniku prodlení dluh trvá a dlužník je povinen plnit. S prodlením však přichází specifické postihující následky jako povinnost zaplatit smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána, povinnost k náhradě škody, která prodlením může věřiteli vzniknout, rovněž i právo věřitele odstoupit od smlouvy ohledně nedodaného zboží.

V případě vozu zakoupeného v autobazaru, se jedná o věc použitou a není možné automobil reklamovat pro vadu, na níž prodávající upozornil předem, nebo vadu, která odpovídá předchozímu použití vozidla. Úspěšně by se spotřebitel v případě sporu zřejmě mohl domáhat vyřízení reklamace vad, které nejsou v protokolu o převzetí vozu uvedeny. Jak k vadě došlo by v případě sporu musel prokázat soudní znalec, je vhodné uschovávat si maximum podkladů pro případné dokazování předchozího stavu vozidla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.8.2016 12:35, před 8 lety

Vážený pane Stránský,
mám informaci, že kolegové se s Vámi spojili a že je věc v řešení. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojen.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2016 07:29, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.10.2016 10:28, před 8 lety


Tomáš Stránský

Dobrý den,

je pravda, že se se mnou telefonicky spojil pracovník AAAAuto. Když jsem mu popsal můj problém a že chci reklamovat spojku, bylo mi sděleno, že reklamace stejně nebude uznána a že nemá ani cenu ji nahlašovat. Takže jsem reklamaci ani nehlásil,ale předal jsem případ právnímu zástupci pro posouzení, zda mám šanci reklamaci vyhrát nebo nikoliv.
Litá kola, která mi byla při koupi slíbena mi byla po několika urgencích cca před 14 dny dodána.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2016 11:43, před 8 lety

Dobrý den,
záležitost byla tedy uzavřena - ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.10.2016 21:46, před 8 lety


Tomáš Stránský

Hodnocení: