Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 21.4.2013 jsem v prodejně CCC Boty v Hradci Králové (obchodní centrum Futurum) zakoupila koženou vycházkovou obuv za 1199,- Kč. Boty jsem normálně nosila a v září jsem zjistila, že je v podešvi dírka a podrážky jsou prakticky prochozené. Podotýkám, že jsem boty nosila maximálně 3 měsíce celkem, protože v letních měsících nosím obuv letní. Boty jsem proto 24.9.2013 odnesla k reklamaci do prodejny, kde se mnou velice arogantní prodavačka sepsala Zápis o reklamaci (při rozhovoru padaly věty typu: Kde jste s tím chodila? Proč jste chodila v botech s prošlapanou podrážkou? Proč jste si to nenechala podrazit? apod.). Čekala jsem na vyřízení reklamace 30 dnů a poté (25.10.) zavolala do prodejny, kde mi bylo řečeno, že mi 16.10 volali. Skutečně jsem našla nepřijatý hovor, ale vůbec jsem neslyšela, že by telefon zazvonil a tudíž jsem to nevzala a oni už znovu nezavolali. Dostavila jsem se proto znovu do prodejny, abych se dověděla , že mi reklamace nebyla uznána, neboť (cituji z Vyjádření) "Na patníku je evidentní, že došlo ke zbroušení vlivem nerovnoměrné chůze a tím k poničení konstrukce obuvi" (z čehož asi vyplývá, že proto se prošlapaly podrážky po skoro celé ploše) a dále, že jsou boty "vynošené" a že jsem jako zákazník povinna si opotřebované podešve pravidelně nechat vyměnit - to znamená, že si koupím za 1200,- Kč boty a za dva měsíce, abych předešla opotřebování si nechám za 500,- Kč boty podrazit? Opět musím zmínit ponižující a arogantní jednání prodavačky, protože věty typu: "To musíte boty občas střídat a nechodit pořád v jedněch." jsou opravdu urážející.
Boty Lasocki, č.k. 2220123100397
vrácení peněz
|
Tweet |
Při uplatnění rozporu s kupní smlouvou je dle § 616 občanského zákoníku povinností prodejce prokázat, že výrobek byl kupujícímu předán bez vady.
Záruka 24 měsíců se vztahuje na celý výrobek a prodejce ji nesmí podmiňovat dle § 627 odst. 3 občanského zákoníku.
Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Hodnocení: