Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podala jsem zásilku na poště v Ústí nad Labem spolu se zákaznickou kartou. Zásilka se ztratila a při podání reklamace mi bylo řečeno, že nebude možné případně vyplatit náhradu, pokud nedodám spolu se zákaznickou kartou i podací stvrzenku. Mám pouze č. balíku. a zákaznickou kartu.
oblečení a hračka pro miminko zaslané jako doporučené psaní
vyplacení náhrady škody i bez doložení podací stvrzenky
|
Tweet |
Dle platných poštovních podmínek České pošty odesílatel nebo adresát může do jednoho roku od podání poštovní zásilky (kromě služby Balík Nadrozměr) u kterékoliv pošty reklamovat její dodání. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podmínkou pro uplatnění reklamace je předložení originálu nebo opisu podací stvrzenky.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman