Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#12082Nedodaný balíček, reklamace, nutnost podací stvrzenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

24 minut 21 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2016, před 8 lety

Barbora Pečimonová

Znění stížnosti

Podala jsem zásilku na poště v Ústí nad Labem spolu se zákaznickou kartou. Zásilka se ztratila a při podání reklamace mi bylo řečeno, že nebude možné případně vyplatit náhradu, pokud nedodám spolu se zákaznickou kartou i podací stvrzenku. Mám pouze č. balíku. a zákaznickou kartu.


Produkt

oblečení a hračka pro miminko zaslané jako doporučené psaní


Požadované řešení

vyplacení náhrady škody i bez doložení podací stvrzenky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2016 13:28, před 8 lety

Dle platných poštovních podmínek České pošty odesílatel nebo adresát může do jednoho roku od podání poštovní zásilky (kromě služby Balík Nadrozměr) u kterékoliv pošty reklamovat její dodání. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podmínkou pro uplatnění reklamace je předložení originálu nebo opisu podací stvrzenky.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.