Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dňa 25.08.2016 mi bola doručená od Vás druhá upomienka o nezaplatení prvej. Viem, že som prvú upomienku hneď na druhý deň od doručenia zaplatila, lebo takéhto veci sa mi nestávajú, že by som za tovar nezaplatila. Cena prvej upomienky bola navýšená z 3,99 eur na cca 12 eur. Platila som ju na pošte č.3 v Považskej Bystrici. Teraz mi prišla druhá až na 21,01 eur. Ja som ju hneď dnes zaplatila, ale žiadam Vás aby ste ešte raz preverili, moje platby lebo myslím si , že niekde sa stala chyba.
Prípadové číslo: 53911, faktúra č. 466648.
Mária Lengyelová, Lánska 938/43-4, 017 01 Považská Bystrica
holiaci strojček s náhradnými planžetami
Skontrolovať platbu prvej upomienky a vrátenie peňazí za druhú upomienku.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka souhlasila se zasláním balíčku zdarma, uzavřela se společností Westerfield smlouvu o opakovaných dodávkách zboží. Smlouvu uzavřenou prostředkem komunikace na dálku umožňuje zákon bez udání důvodu zrušit do 14 dní od převzetí prvního objednaného zboží.
Když balíček přijde, je třeba jej převzít, rozbalit vyndat z něj faktury a zboží samotné nerozbalené zaslat zpátky společně s odstoupením od kupní smlouvy. Pokud první balíček se zbožím přijde, doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Ve faktuře u prvního balíčku požaduje podnikatel právě jen poštovné. Spotřebitel pouze zasílá obdržené zboží na zmíněnou adresu společnosti a zaplatí náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovné od spotřebitele k podnikateli, a přiloží kopii odstoupení.
Odstoupení doporučujeme upravit podle konkrétní situace a okopírovaný jej společně s nerozbaleným zbožím zašlat doporučeně s dodejkou na adresu Westerfield International AG, P.O.Box 18, Praha 2, 120 00. Tím smlouva zaniká od počátku, spotřebitel pak není povinen nic platit ani více přebírat. Pokud spotřebitelka výše uvedeným způsobem odstoupila od uzavřené kupní smlouvy po telefonu může jakékoli upomínky ze strany podnikatele ignorovat.
Pokud již uplynula zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy, pak lze smluvní vztah zrušit výpovědí, tj. jejím zrušením od doručení výpovědi adresátovi. Do doby odeslání výpovědi je spotřebitel oprávněn si všechny balíčky nechat a zároveň povinen je uhradit. Výpověď doporučujeme zaslat prokazatelně (tj. okopírovaným dopisem doporučeně s dodejkou) na adresu Westerfield Int. AG, P.O.Box 18, Praha 2, 12000 s odkazem na obchodní podmínky společnosti Westerfield, které stanoví, že doručením výpovědi smlouva zaniká. K výpovědi je vhodné přiložit kopii již zaplacené faktury, originál si opět ponechat. Pokud si spotřebitel není vědom existence dluhu, je vhodné nejprve zjistit, na čem společnost své tvrzení zakládá. V případě, že se jedná o omyl, lze též požádat o vystavení potvrzení o bezdlužnosti.
Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.