Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#12088Provozní doba pošta Přepychy č.zasilky RR2547443842F

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2016, před 8 lety

Miroslav Kulhánek

Znění stížnosti

Dnes 26.8 měla byt provozní doba Od 13h do 16 h Bohužel bylo zavřeno se strohým sdělením na dveřích že je zavřeno. Včera v 16 h toto sdělení tam nebylo !! Pošta má pouze 3x v týdnu mít otevřeno do 16h jednou do 17h Můžete, mě prosím sdělit jak se mám dostat k doporučené zásilce ? když je neustále zavřeno (Bohužel musím taky chodit do práce ) Nebo si mam vzít dovolenou? a doufat že bude otevřeno dle úředních hodin? Opakované doručení bohužel v našem regionu (dle sdělení na ´webu )není možné Ptám se pro koho tady česká pošta je ? Pro lidi ? nebo lidi pro poštu A kdy se dostanu ke své zásilce ? Za týden ? a mezi tim ji pošlete na spět?
Děkuji za odpověď
Kulhánek M


Požadované řešení

Dodržovaní provozní doby !!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2016 09:06, před 8 lety

Pošta musí být dostupná veřejnosti každý pracovní den tak, aby součet otevíracích hodin činil alespoň 15 v týdnu, který má 5 pracovních dní. U vchodu do provozovny, ve které jsou poskytovány základní služby, musí být uvedena informace o otevírací době provozovny, a to takovým způsobem, aby tato informace byla viditelná i v době, kdy je provozovna uzavřena. Tyto informace by měly odpovídat informacím, které jsou uváděny na výzvách k vyzvednutí zásilky.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana:
http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.