Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes 26.8 měla byt provozní doba Od 13h do 16 h Bohužel bylo zavřeno se strohým sdělením na dveřích že je zavřeno. Včera v 16 h toto sdělení tam nebylo !! Pošta má pouze 3x v týdnu mít otevřeno do 16h jednou do 17h Můžete, mě prosím sdělit jak se mám dostat k doporučené zásilce ? když je neustále zavřeno (Bohužel musím taky chodit do práce ) Nebo si mam vzít dovolenou? a doufat že bude otevřeno dle úředních hodin? Opakované doručení bohužel v našem regionu (dle sdělení na ´webu )není možné Ptám se pro koho tady česká pošta je ? Pro lidi ? nebo lidi pro poštu A kdy se dostanu ke své zásilce ? Za týden ? a mezi tim ji pošlete na spět?
Děkuji za odpověď
Kulhánek M
Dodržovaní provozní doby !!!!
|
Tweet |
Pošta musí být dostupná veřejnosti každý pracovní den tak, aby součet otevíracích hodin činil alespoň 15 v týdnu, který má 5 pracovních dní. U vchodu do provozovny, ve které jsou poskytovány základní služby, musí být uvedena informace o otevírací době provozovny, a to takovým způsobem, aby tato informace byla viditelná i v době, kdy je provozovna uzavřena. Tyto informace by měly odpovídat informacím, které jsou uváděny na výzvách k vyzvednutí zásilky.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana:
http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.