Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U této společnosti jsem měl zakoupeny 3 ks voucherů na pobyt v hotelu Petřín, ale majitel mi oznámil, že tímto portálem nemá nic společného, tudíž jsem zažádal o vrácení peněz, již je to více než 40 dní a stále nic...žádná komunikace..vzniklá škoda 2500 kč...současně mám zakoupeny vouchery do hotelu Mitera od téhož portálu v hodnotě 1862 kč, tento hotel zrušil s portálem dle recepce smlouvu, mám zažádat o vrácení peněz, což jsem učinil, zatím bez odezvy..tudíž vzniklá škoda 4500 kč...Chystám se podat trastní oznámení
Žádám vrácení peněz
|
Tweet |
Slevový portál slevyzhor.cz byl zablokován na žádost Policie ČR pro důvodné podezření z podvodného jednání. Pokud spotřebitel zakoupil vouchery, za které nebylo poskytnuto plnění, je třeba se obrátit na nejbližší oddělení Policie ČR, kde bude věc zadokumentována.
Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Trestného činu podvodu se dopustí ten, kdo ke škodě cizího majetku sebe nebo jiného obohatí tím, že uvede někoho v omyl, využije něčího omylu nebo zamlčí podstatné skutečnosti, a způsobí tak na cizím majetku škodu nikoli nepatrnou. Škodou nikoli nepatrnou se rozumí škoda dosahující částky nejméně 5000 Kč, je-li však více poškozených způsobená škoda se sčítá.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.