Společnost


innogy Energie, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1209Reklamace faktury za odběr plynu č.110000777416 a 110000777417

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 9 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2013, před 11 lety

Stanislav Hájek

Znění stížnosti

Reklamuji dopočtenou spotřebu plynu za období 25.09.2011 do 23.09.2012.Vzhledem k tomu, že jsem v období od 20.10.2011 až do 16.03.2012 v místě bydliště prakticky nebyl(byl jsem u sestry, kde jsme prováděli úpravy na rodinném domě).Toto mohu doložit čestným prohlášením.Já jsem se vracel do svého bytu 2x někdy 3x za měsíc(vyzvednout důchod, zlikvidovat poštu ve schránce ap.)Po celou dobu mé nepřítomnosti byl v činnosti pouze věčný plamínek v malé karmičce v kuchyni(potřeba je cca 1m3 za 4 dny) a v 11/2011 3 dny topení, kdy byl proveden servis vytápěcího kotle s následným odzkoušením.Reklamaci jsem podal 23.09.2013.Celou věc jsem postoupil 7.10.2013 advokátovi, ale bez výsledku, RWE nijak na toto neberou ohled.Vím,že to je vyjímečná situace,ale rozhodně neřešitelná není.


Produkt

Dodávka zemního plynu


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že mohu dodat výši spotřeby, kterou jsem si ověřil v současné době, bych uvítal uznání reklamace bez ohledu na vyhlášku, kterou RWE cituje.Požadovaná částka není pravdivá a neodpovídá té skutečnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2013 13:16, před 11 lety

V případě, že je zpochybněna hodnota spotřebovaného plynu je třeba zjistit případnou příčinu chybně stanovené spotřeby. Pokud nedošlo k chybě výpočtu, může se jednat o vadu měřícího zařízení. Takovou vadu ověří autorizované metrologické středisko, kam se plynoměr zašle na posouzení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 15:51, před 10 lety

Společnost RWE Energie, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.