Počet nahlášených stížností: | 36 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamuji dopočtenou spotřebu plynu za období 25.09.2011 do 23.09.2012.Vzhledem k tomu, že jsem v období od 20.10.2011 až do 16.03.2012 v místě bydliště prakticky nebyl(byl jsem u sestry, kde jsme prováděli úpravy na rodinném domě).Toto mohu doložit čestným prohlášením.Já jsem se vracel do svého bytu 2x někdy 3x za měsíc(vyzvednout důchod, zlikvidovat poštu ve schránce ap.)Po celou dobu mé nepřítomnosti byl v činnosti pouze věčný plamínek v malé karmičce v kuchyni(potřeba je cca 1m3 za 4 dny) a v 11/2011 3 dny topení, kdy byl proveden servis vytápěcího kotle s následným odzkoušením.Reklamaci jsem podal 23.09.2013.Celou věc jsem postoupil 7.10.2013 advokátovi, ale bez výsledku, RWE nijak na toto neberou ohled.Vím,že to je vyjímečná situace,ale rozhodně neřešitelná není.
Dodávka zemního plynu
Vzhledem k tomu, že mohu dodat výši spotřeby, kterou jsem si ověřil v současné době, bych uvítal uznání reklamace bez ohledu na vyhlášku, kterou RWE cituje.Požadovaná částka není pravdivá a neodpovídá té skutečnosti.
|
Tweet |
V případě, že je zpochybněna hodnota spotřebovaného plynu je třeba zjistit případnou příčinu chybně stanovené spotřeby. Pokud nedošlo k chybě výpočtu, může se jednat o vadu měřícího zařízení. Takovou vadu ověří autorizované metrologické středisko, kam se plynoměr zašle na posouzení.
Společnost RWE Energie, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.