Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#12092Dodání neobjednaného zboží, vyhrůžka předání pohledávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2016, před 8 lety

Václav Stibůrek

Znění stížnosti

Objednal jsem si u Č.M.O. pamětní medaili Karel IV. za 179,-Kč. Byla dodána spolu s neobjednanou medailí rodiče Karla IV. za 1195,-Kč spolu s fakturou na obě meadile.
4.7.2016 jsem e-mailem Č.M.O. informoval, že platím jen objednané zboží, neobjednané zboží mají u mne k zpětnému odběru a požaduji upuštění od agresivní reklamy.
Odpovězeno 7.7.2016. Tuto korespondenci jsem s prosbou o radu zaslal na cerne.ovce@seznam.cz 7.7.2016 a 25.7.2016.
23.8.2016 jsem zaslal opět stížnost Č.M.O., odpovězeno 24.8.2016.Pohrůžka o předání pohledávky za neobjednanou medaili rodiče Karla IV. firmě Alektum Inkasso s.r.o.


Produkt

medaile Rodiče Karla IV. - neobjednané zboží


Požadované řešení

Požaduji ukončení kampaně proti mé osobě, uznání neoprávněnosti požadavku za neobjednané plnění, vyřazení z evidence.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2016 12:48, před 8 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.

Pokud bylo smluvně ujednáno opakované zasílání zboží, má spotřebitel právo (v souladu s ustanovením občanského zákoníku o smlouvách uzavíraných distančním způsobem) odstoupit od každé jednotlivé zásilky ve 14 ti denní lhůtě. Zcela zrušit opakované zasílání je pak možné způsobem ujednaným ve smlouvě či obchodních podmínkách.

V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Společnost sama uvádí, že ji lze kontaktovat na telefonním čísle 725 698 998/377 150 060 od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.

Spotřebitel by mohl rovněž písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.8.2016 13:16, před 8 lety

Vážený pane Stibůrku,

znovu Vám v rámci kulančních důvodů (jak již bylo sděleno v dopisu ze dne 7.7.2016 a 24.8.2016) nabízíme možnost vrácení zboží zpět na naší adresu.

Produkt o který nemáte zájem zašlete doporučeně na naší korespondenční adresu ( ČMO, Plovární 82/3 , 301 00 Plzeň) , aby bylo možné záležitost oboustraně uzavřít. Vyzvednutí zásilky na Vaší adrese z technických důvodů není možné.

Poplatky z prodlení Vám nebudou účtovány.

Znovu upozorňujeme, že zboží Vám bylo odesláno na základě naší nabídky sbírky KAREL IV. dle obchodních
podmínek. Po zaregistrováne písemné objednávce Vám bylo zboží dne 13.5.2016 řádně odesláno.

V případě dalších otázek a poradenství nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 725 698 998/377 150 060
od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.

Věříme, že jsme Vám touto informací posloužili.
S pozdravem a přáním pěkného dne

Váš zákaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.9.2016 10:20, před 8 lety


Václav Stibůrek

Včera t.j. 26.9.2016 se podařilo osobní doručení neobjednané medaile a vrácení tzv.daru (hodinky) České mincovní společnosti do sídla firmy. Stalo se tak při náhodné cestě mé dcery do Plzně.Zřejmě se podařilo záležitost díky D-testu zdárně uzavřít. Důvěru v doporučený dopis jsem neměl.

Stále však tvrdím, že další medaile byla zaslána nad rámec mé jednorázové objednávky a Č.M.S. ze mne podvodně učinila sběratele.
Varuji proto před praktikami této společnosti.

S pozdravem, poučený občan Václav Stibůrek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2016 11:33, před 8 lety

Vážený pane Stibůrku,

tímto potvrzujeme přijetí Vaší zpětné zásilky . Stav Vašeho účtu je vyrovnán.

Děkujeme za spolupráci.

S pozdravem a přáním pěkného dne

Váš zákaznický servis ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2016 08:55, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2016 08:57, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.