Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12097Neoprávněné naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2016, před 8 lety

Ladislava Zábrahová

Znění stížnosti

To to zákaznické číslo 420604 patří mí mamince které jste volali a poslali jste jí vzorek ZDARMA. Balíček ZDARMA přišel na což jsme usoudili že s vámi nechceme na dále spoluprac . Ukončili jsme smluvní podmínky. A to ke dni 28.7.2016 máme potvrzení podacího lístku 19.7.2016.Takže složenku na které je že máme platit břity které jste nám zaslali jako vzorek ZDARMA bereme jako žert. Přeji krásný den.S pozdravem p. Zábrahová


Produkt

Jeden holící strojek vzorek zdarma Good Shave .Od firmy Westerfield Int.AG PO Box 18, 120 00 Praha 2 .


Požadované řešení

Vymazat z registru zákaznické číslo 420604 a všechny osobní udaje .S radostí se přidám k hromadní žalobě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2016 10:59, před 8 lety

Pokud spotřebitelka souhlasila se zasláním balíčku zdarma, uzavřela se společností Westerfield Int. AG smlouvu o opakovaných dodávkách zboží. Smlouvu uzavřenou prostředkem komunikace na dálku umožňuje zákon bez udání důvodu zrušit do 14 dní od převzetí prvního objednaného zboží.

Když balíček přijde, je třeba jej převzít, rozbalit, vyndat z něj faktury a zboží samotné nerozbalené zaslat zpátky společně s odstoupením od kupní smlouvy. Pokud první balíček se zbožím přijde, doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Ve faktuře u prvního balíčku požaduje podnikatel právě jen poštovné. Spotřebitel pouze zasílá obdržené zboží na zmíněnou adresu společnosti a zaplatí náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovné od spotřebitele k podnikateli, a přiloží kopii odstoupení.
Odstoupení doporučujeme upravit podle konkrétní situace a okopírované jej společně s nerozbaleným zbožím zaslat doporučeně s dodejkou na adresu Westerfield International AG, P.O.Box 18, Praha 2, 120 00. Tím smlouva zaniká od počátku, spotřebitel pak není povinen nic platit ani více přebírat. Pokud spotřebitelka výše uvedeným způsobem odstoupila od uzavřené kupní smlouvy po telefonu může jakékoli upomínky ze strany podnikatele ignorovat.

Pokud by již uplynula zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy, pak lze smluvní vztah zrušit výpovědí, tj. jejím zrušením od doručení výpovědi adresátovi. Do doby odeslání výpovědi je spotřebitel oprávněn si všechny balíčky nechat a zároveň povinen je uhradit. Výpověď doporučujeme zaslat prokazatelně (tj. okopírovaným dopisem doporučeně s dodejkou) na adresu Westerfield Int. AG, P.O.Box 18, Praha 2, 12000 s odkazem na obchodní podmínky společnosti Westerfield, které stanoví, že doručením výpovědi smlouva zaniká. K výpovědi je vhodné přiložit kopii již zaplacené faktury, originál si opět ponechat.

Pokud si spotřebitel není vědom existence dluhu, je vhodné nejprve zjistit, na čem společnost své tvrzení zakládá. V případě, že se jedná o omyl, lze též požádat o vystavení potvrzení o bezdlužnosti.

Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2016 17:45, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.