Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 22.8.213 jsem obdržela mnou zakoupenáý parní čistič od firmy Back-shop. Po necelých 15 minutách přerušovaného provozu došlo k poruše přístroje-pára začala unikat všude jinde, veškerými spoji v plastu a opařila mi ruce.Navíc výrobek neobsahoval popis v českém jazyce a některé díly nebylo možné vzájemně sešroubovat, či-li se jednalo o pěkný šmejd za 1350 Kč plus poštovné. Volala jsem panu Humlovi a domluvili jsme se na vrácení zboží. Zboží bylo vráceno dne 29.9.2013 a od toho dne marně čekám na vrácení peněz a to mám navíc dle jejich obchodních podmínek nárok na vrácení celé částky i s poštovným, tj.1530 Kč-zboží bylo vadné. Po uplynutí 3 denní lhůty na vyřízení jsem se poprvé telefonicky spojila s panem Humlem a bylo mi řečeno, že mají skluz ve vyřízení zaležitostí, že do týdne vše napraví. Opět se tak nestalo, opět jsem telefonovala, opět výmluvy atd. na emaily pán neodpovídá, prý nemá na to čas. Za dalších 14 dní tvrdil p.Huml, že platba je odeslaná na můj účet, ovšem opět nic nedorazilo, potvrzení o odeslaní platby odmíta přeposlat. Dokonce jsem angažovala známou, která se zabývá pohledávkami ve firmě mého příbuzného, ale taky marně. Vše vygradovalo minulý týden, kdy nás p. Huml arogantně odbyl, volala jsem mu v jím udaný termín, s tím, že ať jdeme někam.... a přestaneme otravovat, že ho to nezajímá a že nic nedostanu.........S p.Humlem jsem jednala vždy slušně, ale o něm se to říct nedá.
Pokoušela jsem se obrátit na ČOI, ale tam mi bylo řečeno, že toto je nezajímá, že to není v jejich kompetenci, že se jedná jen o vrácení peněz a mám se prý obrátit na soud, ale ten to prý také nebude zajímat, protože se jedná o malou částku.........toto je citace pracovníka ČOI Praha..........domnívala jsem se, že nedodržení obchodních podmínek je právě jejich věcí, ale opravdu tento systém už nechápu a to v obchodě spoustu let pracuji?!
Na ochranu spotřebitelů se není možné ani dovolat a tak tedy opravdu už nevím kudy kam.
Toto je má první špatná zkušenost s internetovým obchodem a určitě nebudu sama kdo u nich takto dopadl, mají i kamenný obchod. Netuším, zda se Vám podaří sjednat nápravu, pán v tom asi již umí chodit a ví co vše mu projde, díky mezerám v kompetencích kontrolních orgánů, ale alespoň přes Vás se budou varovat další lidé, aby jim nenaletěli.
Přišla jsem o pro mne dosti podstatnou sumu peněz, ale navíc se mne dotkl způsob jednání a urážky ze strany pana Humla, takto se ze zákazníky nejedná.
Třeba Vy si budete vědět rady, jak mám dále postupovat. Předem velice děkuji
Ing.Alena Dostálková
parní mop X6 6v1 H2O 1390,- Kč
vrácení peněz za nefunkčí zboží 1350,-Kč a poštovné 180,-Kč....celkem 1530,-Kč
|
Tweet |
Je pravdou, že Česká obchodní inspekce není kompetentní rozhodovat soukromoprávní spory. Každopádně soud se zabývá ze zákona každou žalobou, která splňuje náležitosti podání, i přes to, že je částka bagatelní. Spotřebitel má nárok na návod v českém jazyce dle § 11 zákona o ochraně spotřebitele.
V případě odstoupení od kupní smlouvy má kupující nárok na vrácení zaplacených finančních částek do 30 dnů od doručení odstoupení.
Hodnocení: