Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 12.11.2015 jsem přes portál BerSlevu.cz zaplatila 3 vouchery v hodnotě 497Kč:
2013332 / 3680
2013333 / 3402
2013334 / 2586
Údaje o objednávce:
ID
Název akce
Množství
Celkem
16695
Kalendář měsíční OS15 a OS20, formát A3 (http://mandrillapp.com/track/click/30483034/www.berslevu.cz?p=eyJzIjoiUENDdk9tbEZYRjlvN2RpZFRZOEMyNVUxUnlRIiwidiI6MSwicCI6IntcInVcIjozMDQ4MzAzNCxcInZcIjoxLFwidXJsXCI6XCJodHRwOlxcXC9cXFwvd3d3LmJlcnNsZXZ1LmN6XFxcL2FrY2VcXFwvMTY2OTVcIixcImlkXCI6XCJhODMxYzU3ZTQ1NGM0NDhiYTIyNzA4YzZkNzI5MTI5Y1wiLFwidXJsX2lkc1wiOltcImEwN2FlMmIyMWExMjg5ZDllYTRlOWMxMGUxMGY0Mzk4YWM1YTViMTJcIl19In0)
2
298 Kč
16695
Kalendář týdenní OS35 (http://mandrillapp.com/track/click/30483034/www.berslevu.cz?p=eyJzIjoiUENDdk9tbEZYRjlvN2RpZFRZOEMyNVUxUnlRIiwidiI6MSwicCI6IntcInVcIjozMDQ4MzAzNCxcInZcIjoxLFwidXJsXCI6XCJodHRwOlxcXC9cXFwvd3d3LmJlcnNsZXZ1LmN6XFxcL2FrY2VcXFwvMTY2OTVcIixcImlkXCI6XCJhODMxYzU3ZTQ1NGM0NDhiYTIyNzA4YzZkNzI5MTI5Y1wiLFwidXJsX2lkc1wiOltcImEwN2FlMmIyMWExMjg5ZDllYTRlOWMxMGUxMGY0Mzk4YWM1YTViMTJcIl19In0)
1
199 Kč
Celková cena
497 Kč
Dne 25.11.2015 jsem obdržela 3 emaily viz příloha od pana Jiřího Hasoně z Fotoknihy Online, který mi s politováním oznámil, že portál BerSlevu.cz neplní své závazky a proto moje vouchery nejsou kryté!
______________________________
Klára Nováková (BerSlevu.cz)
28. 11. 20:30
Dobrý den,
velice si vážíme Vašeho nákupu na berslevu.cz a je nám velmi líto, že nebylo možné využít slevu v rozsahu, jaký byl ve Vašich představách při jejím nákupu.
Peníze za objednávku Vám vrátíme zpět co nejdříve stejným způsobem, jakým byla objednávka uhrazena.
Děkujeme za pochopení
S přáním hezkého dne a příjemných zážitků s berslevu.cz
S pozdravem
Váš tým zákaznické podpory BerSlevu.cz
tel.: 774 728 578, e-mail: podpora@rabator.com
__________________________
Dobry den.
V tuto chvili stale probiha audit spolecnosti Rabator, s.r.o.
Jako novy vlastnik jsem dal za ukol predevsim proverit a sparovat vsechny reklamace zakazniku s dluznymi castkami u partneru. Aby nedochazelo k vyplaceni na obou stranach. Vzhledem k tomu, ze se jedna o desitky tisic polozek, tak je to casove velmi narocny proces. Toto jeste nejakou dobu potrva, proto prosime o strpeni. Verime vsak, ze v prubehu unora nejpozdeji brezna by melo dojit k vyjasneni vsech dat a situace. Nasledovat bude navrh na reseni a pripadne kompenzace zakazniku.
Dekujeme za trpelivost a jsme s pozdravem
Konstantin Ciuntu, jednatel spolecnosti Rabator, s.r.o.
_____________________________________
Do dnešního dne nemám ani zboží, ale ani vráceny peníze. Mohu doložit emailové komunikace.
S pozdravem
Renata Michálková
email: renata.michalkova@dhl.com
uvedeno výše
Požaduji navrácení peněz na můj účet - 497Kč děkuji
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zboží, může se jednat i o trestný čin podvodu, případně přestupek proti majetku. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že prodávající se dopustil trestného činu nebo přestupku, je vhodné podat trestní oznámení a informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.