Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#12103Neměla jsem zájem o zasílání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2016, před 8 lety

Ivana Jelinkova

Znění stížnosti

Dobrý den,

Telefonicky mě kontaktovala společnost Helvetia Apotheke s nabídkou produktu zdarma. Nejspíš jsem souhlasila se zasláním vzorku. Ovšem v telefonu nepadlo nic o pravidelném zasílání.
Během té doby jsme se z adresy odstěhovalin a jinou.

Momentálně jsem od společnosti dostala 4.upomínku o dlužné částce. Ovšem nechci platit za zboží, které jsem nechtěla.

Při konstatování společnosti v minulosti, několikrát nezrusili zasílání. A bylo řečeno, že se omlouvaji a objednávku stornují a platit nemusím. Ovšem přišla zase upominka o zaplacení.

Jak vyřešit?
Děkuji Ivana Jelínková


Požadované řešení

Stornovaní upominek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2016 08:58, před 8 lety

Pokud byla kupní smlouva uzavřena prostřednictvím telefonu, je spotřebitel povinen plnit svou smluvní povinnost (zaplatit za přijaté zboží). Má však také možnost v prvních čtrnácti dnech od převzetí zboží od smlouvy odstoupit bez udání důvodu. V případě, že nebyl o právu na odstoupení poučen, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, ruší se závazek od počátku a smluvní strany jsou povinny vrátit si poskytnutá plnění (kupující je povinen vrátit přijaté zboží).

Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Záleží v daném případě na tom, co spotřebitel v proběhlém telefonickém hovoru odsouhlasil společnosti. Společnost si proběhlý hovor nahrává a má o něm záznam.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2016 09:15, před 8 lety

Dobrý den,

požádám Vás o zákaznické číslo.

Děkuji

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.8.2016 10:12, před 8 lety


Ivana Jelinkova

Zákaznické číslo: 1504195

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.8.2016 10:26, před 8 lety

Dobrý den,

od února jsme Vám zasílali k podpisu Čestné prohlášení na neobdržené zásilky, které jsme do dnešního dne neobdrželi Vámi podepsané zpět, abychom mohli zásilky odepsat a sami si udělat reklamaci na České poště.

Je potřeba reagovat na naše písemná sdělení. Celá situace tedy mohla být již uzavřena,

Poslední zásilka Vám byla expedována v prosinci 2015 (27.12.2015). Vy jste nás poprvé kontaktovala emailem až 22.2.2016 a od té doby s Vámi komunikujeme.

Čestné prohlášení Vám tedy znovu pošleme. Řekněte si prosím jakou formou si přejete Čestné prohlášení zaslat.

Zda přes tuto komunikaci na stránkách dTestu, na Váš email, či poštou na Vaší adresu.

Děkujeme

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.8.2016 10:36, před 8 lety


Ivana Jelinkova

Prosím o zaslání emailem a prosím také o záznam telefonátu ve kterém je uvedeno, že jsem měla zájem o pravidelné zasílání. Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.8.2016 16:36, před 8 lety

Dobrý den,

na email, který máme uvedený na Vašem zákaznickém čísle jsme zaslali Čestné prohlášení a informaci týkající se dohledávání objednávkového hovoru. Prosím napište případně zprávu zda jste email v pořádku obdržela, popř. nám prosím dejte na vědomí email na který můžeme Čestné prohlášení a následně objednávkový hovor zaslat.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2016 07:31, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2016 09:41, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.