Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v minulosti mi byla nabídnuta simkarta od Lama mobile. Jsem si vědoma o podepsaní smlouvy. Ovšem jasně bylo řečeno, že simkarta je zdarma, a jsou zpoplatněny pouze služby.
Simkartu jsem tedy brala jako náhradní a služby nikdy nevyužila.
Ovšem minulý týden jsem převzala dopis od českého telekomunikačního úřadu s vymáháním částky za služby společnosti Lama mobile.
Je vymáhána částka za služby, plus částka za soudní výlohy.
V minulosti mi od společnosti žádná faktura ani žádná informace o dluhu nepřišla.
Proto se chci zeptat jak toto vyřešit.
Děkuji
Ivana Jelínková
Stornování vymáhání
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s rozhodnutím ČTÚ, může podat opravný prostředek, takzvaný rozklad. Pokud tedy Český telekomunikační úřad v prvním stupni vyhověl návrhu poskytovatele služby elektronických komunikací v neprospěch účastníka služby nebo rozhodl z pohledu účastníka služby elektronických komunikací vadně, má účastník služby možnost toto rozhodnutí zvrátit, a to formou podání takzvaného rozkladu proti rozhodnutí.
Předseda Rady Českého telekomunikačního úřadu může následně rozkladu vyhovět ve správním řízení (§ 123 zákona o elektronických komunikacích).
Rozklad může podat účastník do 15 dnů ode dne oznámení prvostupňového rozhodnutí, a to u orgánu, který rozhodnutí vydal. Toto poučení nalezne spotřebitel v každém rozhodnutí. Předseda Rady ČTÚ má povinnost spor rozhodnout do 4 měsíců, ve složitých případech do 6 měsíců.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.