Společnost


LAMA MOBILE a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12104Vymáhání částky za služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 8 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2016, před 8 lety

Ivana Jelinkova

Znění stížnosti

Dobrý den,

v minulosti mi byla nabídnuta simkarta od Lama mobile. Jsem si vědoma o podepsaní smlouvy. Ovšem jasně bylo řečeno, že simkarta je zdarma, a jsou zpoplatněny pouze služby.

Simkartu jsem tedy brala jako náhradní a služby nikdy nevyužila.

Ovšem minulý týden jsem převzala dopis od českého telekomunikačního úřadu s vymáháním částky za služby společnosti Lama mobile.

Je vymáhána částka za služby, plus částka za soudní výlohy.

V minulosti mi od společnosti žádná faktura ani žádná informace o dluhu nepřišla.
Proto se chci zeptat jak toto vyřešit.

Děkuji
Ivana Jelínková


Požadované řešení

Stornování vymáhání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2016 07:32, před 8 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s rozhodnutím ČTÚ, může podat opravný prostředek, takzvaný rozklad. Pokud tedy Český telekomunikační úřad v prvním stupni vyhověl návrhu poskytovatele služby elektronických komunikací v neprospěch účastníka služby nebo rozhodl z pohledu účastníka služby elektronických komunikací vadně, má účastník služby možnost toto rozhodnutí zvrátit, a to formou podání takzvaného rozkladu proti rozhodnutí.

Předseda Rady Českého telekomunikačního úřadu může následně rozkladu vyhovět ve správním řízení (§ 123 zákona o elektronických komunikacích).

Rozklad může podat účastník do 15 dnů ode dne oznámení prvostupňového rozhodnutí, a to u orgánu, který rozhodnutí vydal. Toto poučení nalezne spotřebitel v každém rozhodnutí. Předseda Rady ČTÚ má povinnost spor rozhodnout do 4 měsíců, ve složitých případech do 6 měsíců.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2017 08:57, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.