Společnost


ARMITOUR - CESTOVNÍ KANCELÁŘ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12106Nedodržení podmínek cestovní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2016, před 8 lety

Vaclav Zapletal

Znění stížnosti

Zakoupili jsme zájezd u CK Bluestyle přes CK Armitour. Paní jednatelka CK Armitour nedodržela podmínky a nezarezervovala náš zájezd a peníze si ponechala . (jedná se o částku 51160kč)


Požadované řešení

A) dodržení podmínek cestovní smlouvy
B) Navrácení celé částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2016 10:01, před 8 lety

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

V daném popsaném případě by se mohlo jednat o spáchání trestného činu podvodu, kterého se dopustí ten, kdo ke škodě cizího majetku sebe nebo jiného obohatí tím, že uvede někoho v omyl, využije něčího omylu nebo zamlčí podstatné skutečnosti, a způsobí tak na cizím majetku škodu nikoli nepatrnou. Škodou nikoli nepatrnou se rozumí škoda dosahující částky nejméně 5000 Kč.

Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2017 20:54, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.