Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.8. 2016 objednané zboží, 8.8. přišla zálohová faktura, 9.8. uhrazeno, nejpozději 11.8. tedy byly peníze na účtu. 12.8. e-mail s informací, že peníze přišly a zboží bude nachystáno k přepravě. Od té doby nic, na e-maily nikdo nereaguje, telefon jen vyzvání. Bohužel pozdě jsem si na internetu dohledala, že nejsem první zklamaný zákazník creativework.cz.
Okamžité vrácení peněz na účet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den,
omlouváme se za prodlevu při dodání zboží - tato prodleva byla způsobena logistickými problémy v období letních prázdnin. Platba byla na účet zákazníka již vrácena.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
já bych pochopila prodlevu i nedodání zboží, pokud by existovala nějaká komunikace. Nezodpovězené e-maily a nezvednuté telefony svědčí spíš o tom, že zkoušíte, který zákazník to vzdá a nebude to řešit. Moje peníze jste měli úplně zbytečně měsíc a půl. Jsem přesvědčená, že nebýt této stížnosti, peníze už bych neviděla.