Společnost


ČEZ Distribuce, a. s.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12112Reklamace vyuctovani

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2016, před 8 lety

Jana Růžková

Znění stížnosti

po odstehovani z pronajmu jsem dala vypoved elektriny u Yello zaslanim ukonceni odberu s konecnym stavem meridla.po dlouhe dobe dosla faktura se kterou sme nesouhlasili a zjististili ze odecet byl vyhotoven odhadem ze strany Cez i kdyz na papire byl jasny konecni stav.dala jsem reklamaci a cez ji zamitnul ze se pry nedodrzela nejaka lhuta vubec tomu nerozim ale nebudu platit za noveho najemnika jeho spotrebu chci se jen domoci toho ze ja nejakym stavem koncila a tim chci aby novy najemnik zacinal a ne ze za nej zaplatim nejakych 2tís kwh mam male deti a nemohu si dovolit aby me na nove adrese ustipli el za nezaplacenou neuznanou reklamaci fakturu.ERU mi nepomohlo a uz si nevim rady dekuji predem Ruzkova


Produkt

vyuctovani elektriny


Požadované řešení

uznani reklamace vyuctovani s pravim konecnym stavem a novy najemnik aby s tim stavem zacinal


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2016 13:47, před 8 lety

Pokud spotřebitelka podala reklamaci kvůli nesprávnému vyúčtování elektrické energie, ale společnost tuto reklamaci zamítla, má spotřebitelka možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi spotřebitelem a obchodníkem o splnění povinností ze smluv o dodávce energií (více informací je možné dohledat na webové adrese http://www.eru.cz/cs/informacni-centrum). Nebude-li spotřebitelka úspěšná se svým nárokem ani u tohoto úřadu, má ještě možnost obrátit se na soud a svého práva se domáhat soudní cestou.

Společnost ČEZ Distribuce, a. s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.