Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Koupil jsem si dobírkou tiskárnu Samsung Xpress M2835DW a nebyl mi dodán manuál v českém jazyce.
Samsung Xpress M2835DW
Doplnění českého manuálu prodejcem k zásilce.
|
Tweet |
Pokud se nejedná o zřejmou nebo obecně známou skutečnost, je prodávající povinen poskytnout informace o správném použití výrobku spotřebiteli srozumitelně v písemném návodu v českém jazyce. V případě porušení výše zmíněné zákonné povinnosti může být prodávajícímu udělena pokuta za správní delikt až do výše 1 000 000,- Kč. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více ohledně podání podnětu je možné vyhledat na následujícím webovém odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Vážený pane Jašku,
velmi se omlouvám za nesrovnalost, ke které u tiskárny došlo. Jak Vás již včera informoval můj kolega přímo emailem, zboží dodáváme v originálním balení a proto jsme o nepřítomnost návodu v tomto případě nezjistili dříve. Kolega Vám jej již zaslal, věřím proto, že nyní je již vše v pořádku.
Pokud by se v budoucnu cokoliv vyskytlo, prosím, kontaktujte určitě naši společnost nejprve přímo, abychom měli možnost vše pro Vás co nejdříve vyřešit. Podáním podnětu u třetí strany se k nám případ dostává později a nemáme možnost tak pružně reagovat.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.