Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#12113Nedodání manuálu v češtině

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2016, před 8 lety

Martin Jašek

Znění stížnosti

Koupil jsem si dobírkou tiskárnu Samsung Xpress M2835DW a nebyl mi dodán manuál v českém jazyce.


Produkt

Samsung Xpress M2835DW


Požadované řešení

Doplnění českého manuálu prodejcem k zásilce.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2016 19:12, před 8 lety

Pokud se nejedná o zřejmou nebo obecně známou skutečnost, je prodávající povinen poskytnout informace o správném použití výrobku spotřebiteli srozumitelně v písemném návodu v českém jazyce. V případě porušení výše zmíněné zákonné povinnosti může být prodávajícímu udělena pokuta za správní delikt až do výše 1 000 000,- Kč. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více ohledně podání podnětu je možné vyhledat na následujícím webovém odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.9.2016 10:54, před 8 lety

Vážený pane Jašku,

velmi se omlouvám za nesrovnalost, ke které u tiskárny došlo. Jak Vás již včera informoval můj kolega přímo emailem, zboží dodáváme v originálním balení a proto jsme o nepřítomnost návodu v tomto případě nezjistili dříve. Kolega Vám jej již zaslal, věřím proto, že nyní je již vše v pořádku.

Pokud by se v budoucnu cokoliv vyskytlo, prosím, kontaktujte určitě naši společnost nejprve přímo, abychom měli možnost vše pro Vás co nejdříve vyřešit. Podáním podnětu u třetí strany se k nám případ dostává později a nemáme možnost tak pružně reagovat.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2016 14:59, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2016 08:41, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.