Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, obracím se na Vás se stížností na poštu Boletice nad Labem, konkrétně na pracovníka Vladislava Říhu.
Z titulu likvidátora společnosti a právního zástupce nezletilého jsem oprávněna vykonávat veškeré náležitosti včetně vyřizování korespondence.
Dne 29.8.16 jsem byla vyzvednout doporučené dopisy z katastrálního úřadu za nezletilého. Na výzvu pana Říhy jsem doložila OP.,kde je zapsán nezletilý,pan Říha obrátil, že dopisy nevydá jelikož nezletilý nemá svůj doklad totožnosti. Pan Říha byl slušně řečeno velice nezdvořilý. Není to první incident s tímto zaměstnancem. Jmenovaný je neochotný a arogantní.
S pozdravem Beránková
Prosím o domluvu a přeškolení pana Vladislava Říhy
|
Tweet |
Dodání zásilky je upraveno v části třetí poštovních podmínek, čl. 23 a násl. Pokud adresát není zastižen na uvedené adrese, může pošta vydat zásilku osobě, která se pohybuje v určených prostorách a souhlasí s tím, že ji adresátovi předá. Není-li takový postup možný, pošta adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty.
Pokud se jedná o poštovní zásilky, jejichž převzetí příjemce stvrzuje a u kterých odesílatel nezvolil doplňkovou službu (do vlastních rukou výhradně jen adresáta) a je adresátem fyzická osoba pak dle poštovních podmínek platí, že pošta vydá zásilku:
•fyzické osobě, která předloží / nepředloží Výzvu, prokáže se osobním dokladem a dále prokáže, že je zmocněnec adresáta (držitel průkazu příjemce nebo ověřené plné moci), zákonný zástupce adresáta (mladšího 15 let, příp. adresáta, jehož svéprávnost byla omezena tak, že není způsobilý k úkonům souvisejícím s dodáním) nebo zmocněnec zákonného zástupce adresáta, nebo
•manželovi / manželce, registrovanému partnerovi / partnerce bez ohledu na to, zda předloží nebo nepředloží výzvu k poštovní zásilce (pokud to adresát písemným prohlášením nezakázal). Neplatí pro výplatu poukázané peněžní částky.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman