Společnost


BEBOTO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12121Vrácení výrobku - neoprávněně krácená platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.08.2016, před 8 lety

Miroslav Dřevíkovský

Znění stížnosti

zakoupil jsem Huawei P2, v zákonné lhůtě jsem ho vrátil a bylo mi odečteno z ceny 200,-Kč za přehrání souboru (což bych i pochopil) a déle 200,- Kč za použití datového kabelu (což nechápu), kabel nebyl nijak poškozen a na můj dotaz mi bylo sděleno, že stojí 400,- Kč a je mi účtována polovina z ceny, Nový stojí kdekoli v obchodě max. 150,- Kč.


Požadované řešení

doplacení do plné výše, nebo zaslání datového kabelu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2016 09:42, před 8 lety

Pokud jde o odstoupení od smlouvy do 14 dnů, v souladu s ustanovením § 1831 odst. 2 občanského zákoníku může podnikatel po spotřebiteli požadovat pouze úhradu nákladů stanovených tímto zákonem. Ustanovení § 1833 občanského zákoníku stanoví, že spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Snížení hodnoty zboží by musel podnikatel prokázat.

Po dodání zboží z e-shopu má spotřebitel právo se obeznámit se zbožím. Zmíněné obeznámení ale musí být v takové formě, v jaké by se s totožným zbožím mohl seznámit i v kamenné prodejně.

Není například možné po zakoupení věci na dálku danou věc nějakou dobu užívat a pak ji do 14 dnů vrátit s tím, že spotřebitel očekává navrácení plné kupní ceny. Za běžných okolností platí, že pokud věc užije spotřebitel jinak, než jak by ji mohl užít v kamenné prodejně a dojde ke snížení hodnoty věci, tak by v případě soudního sporu soud prodávajícímu určité snížení hodnoty věci mohl přiznat. Snížení hodnoty zboží by však musel podnikatel prokázat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2017 20:57, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.