Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Vážení,
na moji objednávku č. 100373986
v úhrnné hodnotě 208,-Kč ze dne 24.8.2016 jsem dnes obdržel pouze část a to nálepku za 69,-Kč. Žárovku 8W s pohyblivým senzorem jsem nedostal. Žádám Vás o vyrozumění, proč jste ji nedodali a kdy ji tedy pošlete.
V Brně dne 29.8.2016
S pozdravem Miroslav Jiskra
Nedodaná LED žárovka 8W s pohyblivým senzorem
Doslat objednané a zaplacené zboží.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu (termín sjednaný při objednávce zboží), ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Vážený pane Jiskro,
děkuji za Váš komentář. Vaše objednávka sestává ze dvou položek, jedné skladovky s dodáním do 2 pracovních dnů od odeslání a jednoho produktu (LED žárovky) od zahraničního dodavatele s dodáním do 10-30 dnů od odeslání. Obě zásilky již byly odeslané, první Vám byla řádně doručena a druhá je ještě na cestě. Pokud nebude doručena do 30 dnů ode dne odeslání, vyplňte si prosím reklamaci zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/ , zašleme Vám zboží znovu.
S přáním hezkého dne,
Tomáš Česal
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.