Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, nehoda se stala s největší pravděpodobností dne 26.08.2016 na silnici č. I/13 mezi Kadaní a Kláštercem nad Ohří v Ústeckém kraji okolo 15:30 hodin, když jsem se vracel z práce (v oznámení škodní události je mylně uvedeno místo Klášterec nad Orlicí), kdy jsem uslyšel náraz do skla, ale praskliny skla jsem si všiml až dne 27.08.2016 okolo 08:00 hodiny a ihned jsem škodu nahlásil na lince České pojišťovny, která je vedena pod č. 5854978. Ačkoli jsem nic nezavinil, jsem viníkem nehody a škoda bude uhrazena z mého havarijního pojištění (smlouva č. 18744802-16). Vzhledem k poškození - prasklině o velikosti cca 35 cm ve stírané ploše, je vozidlo nezpůsobilé provozu na pozemních komunikací. Oprava ve smluvním autoservisu České pojišťovny bude trvat 2 až tři dny, ačkoliv jsem splnil veškeré náležitosti (škodu jsem nahlásil do 24 hodin, vozidlo je nezpůsobilé provozu - vozidlo je poškozeno a oprava potrvá více jak 12 hodin), mám dle všeobecných pojistných podmínek České pojišťovny nárok na zapůjčení náhradního vozidla po dobu opravy, nejdéle však tři dny (pojištění asistence POHODA special), přesto mi bylo likvidátorem pojistné události p. Sovou na tel. 542597082 a asistenční službou České pojišťovny na tel. čísle 241040303 sděleno, že nemám nárok na náhradní vozidlo, ale pouze na odtah vozidla do servisu.
Zdvořile žádám, aby bylo mé oznámení řádně přijato a vámi prošetřeno, a abych byl o výsledcích vyrozuměn v zákonné lhůtě, abych mohl podniknout případně další právní kroky, děkuji, s pozdravem, Ing. Michal Smetánka
pojištění asistence POHODA special
dodržení podmínek pojistné smlouvy
|
Tweet |
Pokud se pojišťovna ve smlouvě zavazuje za podmínek, které byly splněny, k nějakému plnění, vzniká jí z takového ujednání závazek. Doporučujeme spotřebiteli svůj nárok vznést písemně s odkazem na příslušné znění smlouvy či pojistné podmínky. Nesplnila-li pojišťovna smluvní povinnosti a spotřebiteli v důsledku toho vznikla škoda, je možné ji v souladu s § 2913 občanského zákoníku.
Vážený pane Smetánko,
děkujeme Vám za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření Vaší stížnosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.