Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#1213Nevyřízená reklamace vyúčtování služeb kabelové televize

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 24 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2013, před 11 lety

Jiřina Plášková

Znění stížnosti

Obdrželi jsme vyúčtování služby kabelové televize od společnosti UPC Česká republika,s.r.o. Na vyúčtování je uveden poplatek za pronájem set-top boxu ve výši 49,-Kč za měsíc. Nájem zařízení nebyl v původní smlouvě číslo 411 01 30 ze dne 24.06.2011 sjednán.
Dne 24.10.2013 jsme zaslali písemnou reklamaci s dodejkou, aby nám tato částka nebyla od svého zavedení /1.5.2012/ účtována.
S ohledem na skutečnost,že nesouhlasíme s jednostrannou změnou smluvních podmínek, které zhoršují naše postavení,jsme stejným doporučeným dopisem ze dne 24.10.2013 vypověděli smlouvu 411 01 30 o poskytování služeb elektronických komunikací kabelové televize od společnosti UPC,Česká republika,s.r.o.
Po několika dnech jsme byli vyzváni UPC,abychom navýšili trvalou platbu o výše zmíněnou částku.


Produkt

smlouva č.411 01 30 ze dne 24.06.2011


Požadované řešení

Žádáme o nepožadování částky 49,-Kč za nměsíc od 1.5.2012 za pronájem set-top boxu,který nebyl sjednán v původní smlouvě 411 01 30 ze dne 24.06.2011.
Žádáme,aby společnsot UPC akceptovala naši výpověd smlouvy 411 01 30 ze dne 24.10.2013.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2013 13:26, před 11 lety

V případě změny smluvních podmínek má povinnost poskytovatel služby o takové změně účastníka informovat dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích. V případě, že spotřebitel nové podmínky neakceptuje, může od takové smlouvy bez sankce odstoupit.
Zároveň dle nám dostupných informací, pokud nebyl původně nájem zařízení sjednán, není to pouhou změnou smlouvy, ale vznikem nové nájemní smlouvy. Nová smlouva může vzniknout pouze na základě konsenzu obou smluvních stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2014 19:21, před 11 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na Český telekomunikační úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.6.2014 19:21, před 11 lety


Jiřina Plášková

Hodnocení: