Počet nahlášených stížností: | 54 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, koupila jsem lampu, pc prý 7000Kč, sleva 77% - navíc sleva 33% - akce od 25.8.-31.8. která platila na vše ve výprodeji, jen na mou věc ne. Na eshop řekli, ano sleva platí, na prodejně, jen na ostatní, na mou vše - na mou lampu nejde. Reklamace řešena, že s tím nejde nic dělat, neověřeno proč. Není nárok. Dnes volá paní, přijdětě mi vám dorovnáme slevu - omlouváme se. Za 15 min, že vedoucí zamítla. Ale na internetu vidím, že to není nic nového, titulky zde mluví jasně: Chcete li se naštvat, jeďte do Aska aneb náš zákazník, náš blb.
Ne vždy se sliby shodují s realitou
koupeno 25.8. pobočka Čakovice
asko-nabytek.cz/306650.2-stojaci-lampa-carlo-40340306
dorovnání slevy a řešení ne s vedoucím prodejny, který neví, co dělá levá a pravá ruka a bojí se, že by Dispo po ní slevo pak požadoval a musela by jí zaplatit ze své kapsy, ale s někým kompetentním, který má prostředky k řešení ojedinělých situací a ví co je vstřícnost k zákazníkovi, jako paní Králová - ale bez paní vedoucí, která vše zamítá.
|
Tweet |
Bezdůvodné vyvolání dojmu snížení ceny zboží je protiprávní obchodní praktikou, pokud tato reklama neodpovídá skutečnosti. Zjištěné klamání spotřebitele o ceně prodávaných výrobků dle § 5 odst. 2 písmeno d) je správním deliktem dle zákona o ochraně spotřebitele, za který může být ve správním řízení udělena dozorovým orgánem pokuta. Za klamavou se považuje mimo jiné obchodní praktika, která uvádí nebo je schopna uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny nebo způsobu výpočtu ceny anebo existence konkrétní cenové výhody.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.