Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
mám stejný problém, jako předchozí stěžovatelka.Přes portál jsem zakoupila voucher, Hotel Lučina mi poskytl termín a to i přesto, že již celý týden na místě museli nově příchozí platit znovu. Odstoupila jsem od smlouvy, ale na podpoře Slev z hor žádná reakce a z hotelu mi napsali, že s nimi nemají nic společného.
navrácení částky
|
Tweet |
Slevový portál slevyzhor.cz byl zablokován na žádost Policie ČR pro důvodné podezření z podvodného jednání. Pokud spotřebitelka zakoupila vouchery, za které jí nebylo poskytnuto plnění, je třeba se obrátit na nejbližší oddělení Policie ČR, kde bude věc zadokumentována.
Trestní oznámení může spotřebitelka podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.