Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.5.2016 jsem přes portál Slevy z hor zakoupila 4x voucher v hodnotě 3892 Kč na pobyt lázně Libverda v hotelu Lučina. Pobyt jsem ještě týž den rezervovala a emailem jsem dostala potvrzenou rezervaci od 4.9.2016
do 8.9.2016.Po odvysílané relaci ve zprávách kdy jsou rušeny pobyty v Lázních Libverda z důvodu zpronevěry, jsem raději napsala email zda rezervace platí, když nikdo neodpovídal tak jsem telefonicky volala do hotelu a recepční hotelu mě sdělila že rezervace platí ,ale pobyt si musím uhradit znovu. Důvod mají finanční problémy námi uhrazené částky nemají.
Ptala jsem se kdo mě vrátí peníze řekla abych šla no policii a nahlásím to tam.
Tak co mám dělat dál abych dostala své peníze. Žádné potvrzení o zrušení rezervace mě dávat nechtějí, prostě mě jen neubytují.
Ubytování na 5 dní 4 noci s plnou penzí v hotelu Lučina Lázně Libverda ,tak zněla nabídka
Žádám o vrácení finanční hotovosti kterou jsem zaplatila
|
Tweet |
V případě, že je pobyt zakoupen přes slevový portál, je zásadní, kdo byl prodejcem a zda slevový portál nebyl pouze zprostředkovatelem. Pokud je portál pouze zprostředkovatelem, jak vyplývá z obchodních podmínek serveru, je třeba nárok (nárok na plnění v souladu s objednávkou, popř. nárok na vrácení peněz) vymáhat po obchodníkovi poskytujícím ubytování. Zprostředkovatel má však ze zákona dbát na to, aby smlouva nebyla uzavírána s nedůvěryhodnou osobou. Dokonce nesmí navrhnout uzavření smlouvy, pokud se objeví pochybnost, že třetí osoba smlouvu dodrží. Když by svých povinností nedbal, může spotřebitel případnou náhradu škody požadovat právě po zprostředkovateli.
V případě, že voucher obsahoval pouze služby týkající se ubytování, jedná se o smlouvu o ubytování. Jakmile byla ze strany hotelu potvrzena rezervace, byla mezi spotřebitelkou a hotelem uzavřena platná smlouva o ubytování. Dle ustanovení § 1759 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, smlouva strany zavazuje. A dle ustanovení § 2331 téhož zákona může ubytovatel před uplynutím ujednané doby smlouvu vypovědět pouze, pokud by spotřebitelka hrubě porušila povinnosti plynoucí ze smlouvy, nebo dobré mravy, a za toto jednání by byla již udělena výstraha. Pokud spotřebitelka nic takového neporušila, hotel je povinen smlouvu dodržet a poskytnout pokoj, který si objednala.
Pokud spotřebitelka zakoupila pobyt v uvedeném hotelu prostřednictvím slevového portálu slevyzhor.cz, upozorňujeme, že tento slevový portál byl zablokován na žádost Policie ČR pro důvodné podezření z podvodného jednání. Pokud spotřebitelka zakoupila vouchery, za které jí nebylo poskytnuto plnění, je třeba se obrátit na nejbližší oddělení Policie ČR, kde bude věc zadokumentována.
Trestní oznámení může spotřebitelka podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.