Společnost


Activemedical s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12137Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2016, před 8 lety

Svatopluk Čepelka

Znění stížnosti

Zakoupil jsem elektro-kolo u prodejce (CZKOLA H.České Budějovice)20.2.2015 za cenu 41990kč. Od začátku mám problém s dojezdem kola výrobce udává u e-kola Lectron VOYAGER RX dojezd 130km můj reálný dojezd je 80km.Najezdil jsem přes 1000km a vždy ten dojezd byl stejný. V červnu 2015 jsem reklamoval baterii a bylo mi sděleno že kapacita je v pořádku. V prosinci po dohodě s prodejcem jsme e-kolo zaslali do servisu (Lectron Palackého tř.2658 61200 Brno) na celkovou kontrolu bylo mi sděleno že vše je v pořádku byl přeinstalován software a že se nejedná o záruční vadu. A teď to podstatné žena má kolo Merida přestavěné na elektro-kolo se stejnou kapacitou baterie 15Ah,se stejným výkonem motoru a stejně nastaveným softwarem přestavbu dělal pan H. CZKOLA. Dojezd tohoto kola je minimálně 130km proto je mi divné že druhé kolo ujede pouze 80km. S manželkou jezdíme spolu takže terén je stejný asistenci máme taky stejnou a kola jsme si i vyměnily dojezdy zůstaly stejné na mém kole 80km a na přestavěném kole 130km. Ještě vám posilám stanovisko servisu: dojezd kola je udáván při normativu spotřeby 4,5Wh/km to je minimální spotřeba při nejnižší asistenci na první stupeň. Stupňů má kolo 5 nejčastěji jezdíme na 3 stupeň. Abych jezdil na první stupeň to jsem si nemusel kupovat e-kolo zdá se mi že ze mně dělají hlupáka. Ať mi někdo vysvětlí proč u druhého kola je dojezd 130km když vše je stejné kromě typu kola. Uváděný dojezd kola 130km je klamavý kupoval jsem e-kolo hlavně kvůli dojezdu . Kamarád má e-kolo za 25000kč s baterii 9Ah a ujede 80km ať mi někdo vysvětlí proč baterie s kapacitou podstatně vyšší 15Ah ujede stejně. Nikdo nehodlá hledat chybu jen se každý vymlouvá jedno je jisté buď je špatná baterie nebo kolo velice nekvalitní.
Děkuji za případnou pomoc.
Čepelka Svatopluk


Produkt

e-kolo Lectron VOYAGER RX


Požadované řešení

Po reklamacích bych rád odstoupil od smlouvy chtěl bych vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2016 09:40, před 8 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Pokud spotřebitelem namítané vady jsou skutečně v rozporu s kupní smlouvou (prodávající uvedl, že věc má požadované vlastnosti), je za tyto vady odpovědný prodávající.

Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat po prodávajícím nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo na dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2017 09:11, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.