Společnost


Servatech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#12141Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2016, před 8 lety

Miroslav Buttig

Znění stížnosti

Dne 23.4.2016 jsem zakoupil přes internet m.t.Jelikož se mobil nepřipojoval na známé uložené Wifi,odeslal jsem jej 13.6. na reklamaci.Po 30 dnech mi byl zaslán zpět s tím,že je vše v pořádku.Mobil se stále nepřipojoval ani doma,ani u známých,tak jsem jej opět poslal 8.8.2016 na reklamaci.25.8.2016 mi bylo mailem oznámeno ukončení řízení o vadách viz mail:Dobrý den,byla provedena diagnostika s ohledem na reklamovanou závadu během které se popisovaný problém u automatického připojení ke známé/uložené Wi-Fi AP neprojevil. Zařízení se vždy bez problému připojilo k uložené síti která byla v dosahu. Vzhledem k neoprávněnosti reklamace Vás musíme požádat o úhradu manipulační poplatku v ceně 250 Kč. Částka zahrnuje nákladyvynaložené na provedení diagnostiky Pro zaslání přístroje nazpět poštou, Vás musíme požádat o úhradu 320,- Kč na náš účet č. 2200253466/2010.Případně Vám přístroj můžeme zaslat na dobírku, cena poštovného s doběrečným činí 345,-Kč.Požadovanou částku jsem odmítl zaplatit,tak nemám telefon ani peníze.


Produkt

Doogee F5


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz,z důvodů nevěrohodnosti tvrzení firmy.Telefon jsem nezakoupil proto,abych jej bezdůvodně reklamoval,ale užíval.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2016 09:29, před 8 lety

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Jelikož reklamace byla uplatněna v průběhu prvních šesti měsíců od převzetí zboží, musel by prodávající v případě soudního sporu prokázat (v souladu s § 2161 odst. 2 občanského zákoníku), že věc v době převzetí vadná nebyla. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Reklamace nesmí být spojena s žádným poplatkem, takové ujednání by bylo neúčinné, protože by znamenalo nerovnováhu mezi právy a povinnostmi stran. Občanský zákoník dále považuje za nepřípustná smluvní ujednání omezující práva spotřebitele při uplatnění odpovědnosti za vady či odpovědnosti za škodu.

Pokud tedy byla opravdu uplatněna reklamace, není možné po spotřebiteli žádat nějaké další poplatky. Více informací je také možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3938/poplatek-za-neopravnenou-reklamaci-brante-se.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2016 10:45, před 8 lety

Od spotřebitele jsme obdrželi následující vyjádření:

"Můžete můj příspěvek uzavřít,telefon jsem prodal. Děkuji za snahu."

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.