Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#12147Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2016, před 8 lety

Eva Márová

Znění stížnosti

15.11.2014 nákup mobilu v pobočce v Praze Chodov. Reklamace č1 mobil zamrzá a nelze z něj volat.Oprava. Reklamace č. 2 mobil nelze vypnout, zamrzá. Neuznáno.Reklamace č3. mobil stále stejné problémy. Oprava se vůbec neprojevila. Při NESPOJENÉM HOVORU se nedá vypnout. Pouze vyjmutím a následném vložením baterie se uvede do chodu.Opět servis napsal, že se závada neprojevila. Nevím už jak jinak jim mám závadu popsat. Obracím se na vás s prosbou o vyřešení této reklamace. Osobně jsem zanesla mobil do servisu Samsung Plaza a tam závadu vysvětlovala. Přesto mě napsali, že se závada neprojevila. Závada se projevuje pouze tam, kde je slabší signál. To všechno jsem vysvětlila přijímacímu technikovy.


Produkt

SAG800FBLACKZ3, Samsung Gal S5 mini G800F LTE


Požadované řešení

Řešení reklamace: vrácení peněz,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2016 11:11, před 8 lety

Není-li možné zakoupenou věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě, má spotřebitel právo na výměnu věci nebo má možnost od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci. Není podstatné, jakým způsobem byla vada odstraňována.

Spotřebitel může požadovat odstoupení od kupní smlouvy při uplatnění reklamace pro třetí stejnou nebo čtvrtou různou vadu, která se vyskytla po opravě. Podmínkou je uznání reklamace. V případě, že je reklamace uznána, může spotřebitel požadovat úhradu účelně vynaložených nákladů, které mu v souvislosti s uplatněním reklamace vznikly.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.8.2016 11:25, před 8 lety

Hezký den,
jak již bylo zmíněno výše, pokud byla reklamace posouzena servisem jako neoprávněná, je možné s řešením nesouhlasit a zařízení vrátit zpět do reklamace, případně se obrátit na soudního znalce. Pokud tedy trváte na tom, že je zařízení vadné, je zapotřebí se opětovně obrátit na značkovou prodejnu a zařízení reklamovat.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.8.2016 17:47, před 8 lety


Eva Márová

Dobrý den,
reklamovaný mobil urychleně dodám do značkové prodejny.
Děkuji Eva Márová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2017 09:09, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.