Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#12148Sportovní obuv

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2016, před 8 lety

Martin Pastorek

Znění stížnosti

dobry den jedna se o sportovni boty jejich značka je salamon.
zakoupene byli 4.11.2014
reklamovane 24.7.2016
bohužel jsem nemohl rok najit paragon moje chyba a šel tak pozde na reklamaci.
reklamovana vada
lp+pp praskly svršek,vydřene paty ,sedřene paty.atd.
dali to nejakemu odbornemu soudniho znalce jmenem janota petr SPR/2003
a ten mi napsal "odbornr posouzeni"
obuv nevhodne použivana k danemu učelu,intenzita použivani zkratila životnost obuvi.obuv byla použivana bez pevne fixace nohy v obuvi.reklamace nebyla uplatnena,ihned po zjisteni vady a došlo k postupne destrukci vsech dilcu obuvi.obuv prana.

nechapu to vyjadřeni nevim jak jinak použivat boty krom na nohach.
pokažde jsem si je zavazoval,jelikož bez toho by s e vnich nedalo chodit.
volal jsem jak na a3sport kde mi řekli ,že soudni znalec je soudni znalec.
tak jsem zavolal panu janatovi a ten mi hned řekl,že u neho jsem boty nekupoval a položil mi telefon.


Produkt

panska sportovni obuv salomon artikl s307982


Požadované řešení

chci vedet jak přisel na to,že jsem tu obuv špatne použival.
chci vedet jak přišel na to,že jsem nenel pevnou fixaci nohy v obuvy bez ktereho by nešlo chodit a už vubec ne sportovat.
na všech prasklinach jsem osobne v obchode lepil nalepky kde jsou vady.po reklamaci mi boty byli vraceny i s temi nalepkami na stejnem miste.takže nechapu co ten chlap kontroloval.
chi vratit penize .


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2016 11:06, před 8 lety

Zamítl-li prodávající reklamaci, která byla uplatněna po uplynutí 6 měsíců od převzetí věci ve smyslu § 2161 odst. 2 občanského zákoníku a spotřebitel se zamítnutím a uvedenými důvody nesouhlasí, je na spotřebiteli, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. V daném případě, že vady reklamovaného zboží jsou způsobeny okolnostmi, za které je plně odpovědný prodejce (tedy nekvalitním, nesprávným provedením výrobku, popřípadě použitím nekvalitních materiálů). Takovým spolehlivým důkazem bude posudek znalce z oboru.

Spotřebitel sice může vady vytýkat po dobu 24 měsíců od převzetí, neznamená to však, že může vadné zboží i po objevení vady dále používat, protože podle § 2110 občanského zákoníku nemůže požadovat vrácení peněz, ani požadovat dodání nové věci, není– li schopen věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. Výjimku tvoří v písmenu b) tohoto ustanovení případ, kdy byla věc použita před objevením vady. Klíčové tedy bude určení, zda byla věc používána po objevení vady. Doporučujeme se proto obrátit na soudního znalce, a pokud znalec vyhotoví posudek ve prospěch spotřebitele, může se spotřebitel obrátit na prodejce s požadavkem na odstoupení od smlouvy.

Prokáže-li posudek znalce nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam znalců nalezne spotřebitel na stránkách www.justice.cz nebo na https://www.dtest.cz/soudni-znalci podle oboru a kraje a sám si zvolí dle svého uvážení osobu znalce. Rovněž lze kontaktovat ITC Zlín - Institut pro testování a certifikace (www.itczlin.cz). Ceny znaleckých posudků se mohou lišit, proto spotřebiteli doporučujeme kontaktovat více soudních znalců a poměřit cenové nabídky, za kterých jsou ochotni znalecký posudek vypracovat.

Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2017 21:01, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.