Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Moje stížnost se týká způsobu vyúčtování parkingu v areálu.
Když k areálu přijedete, jediné co se můžete dočíst je "Odstavná plocha pro parkování, 100 Kč za užití." Pouze jedna věta, nikde žádný parkovací řád (možná někde schovaný v růžku uvnitř haly, ale ani ten jsem pak nenašel).
Po vjezdu na parkoviště jsem zaparkoval a s manželkou jsme vstoupili do výstavní haly (na parkovišti nám nikdo nedal žádný lístek s časem nebo podmínkami).
Vzhledem k tomu, že jsme si zhruba 2 hodiny po vjezdu do areálu potřebovali něco zařídit mimo areál, vyjeli jsme z parkoviště, a při výjezdu zaplatili 100 Kč.
Po zaplacení částky nám pracovník parkoviště dal parkovací lístek, který NENÍ daňovým dokladem (CHYBÍ NA NĚM DATUM). Při mé výslovné žádosti o daňový doklad jsem byl odmítnut s tím, že toto je daňový doklad, a že nic jiného nevydavají, a jestli mám problém, ať se obrátím na vedení společnosti ABF (z vedení ABF bohužel nebyl nikdo přítomen - byla neděle).
Po zhruba hodině a půl jsme se vrátili a zase zaparkovali. Při dalším výjezdu jsem byl požádán o dalších 100 Kč. Na to jsem odvětil: "Ale já už jsem Vám to zaplatil.", a ukázal parkovací lístek. Pracovník parkoviště mi na to odvětil: "To je jedno, odjel jste, a přijel znova, to je dalších 100 Kč."
Dnes jsem se dovolal řediteli výstaviště, panu Meixnerovi, který mojí stížnost arogantně odmítnul s tím, že takto je vše v pořádku, a že se se mnou o tom dál nebude bavit, a položil mi to.
Shrnutí: Jediná věta, kterou jsem měl šanci si přečíst byla "Odstavná plocha pro parkování, 100 Kč za užití."
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale z toho není patrné vůbec nic. Za jak dlouhé užití? Užití za jakých podmínek? Může užití být na nějaký časový úsek přerušeno? atd.
Věta "Parkovací lístek Vám bude znehodnocen při výjezdu z parkoviště oddělením kontrolního útržku." je až na parkovacím lístku (viz příloha), který jsem obdržel PO zaplacení 100 Kč.
Cítím se firmou ABF, a.s., okraden o 100 Kč, a to nemluvím o tom, že mi nevydali řádný daňový doklad.
Parking v areálu výstaviště
Nastavení fér a jasně a stručně definovaných podmínek parkování firmou ABF. Vydávání řádného daňového dokladu (bez něj mi zaměstnavatel neproplatí zaplacené parkovné)
Vrácení zaplacené částky 100 Kč.
|
Tweet |
Dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele je povinností poskytovatele služeb informovat spotřebitele o konečné ceně za poskytnutou službu. Zároveň dle § 16 zákona o ochraně spotřebitele je povinen na žádost spotřebitele prodávající o poskytnutí služby s uvedením data poskytnutí služby, o jakou službu se jedná a za jakou cenu byla služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo (jde-li o právnickou osobu) nebo místo podnikání (jde-li o fyzickou osobu), pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak.
Společnost ABF, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.