Společnost


ABF, a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1215Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2013, před 11 lety

Vladimir Žigić

Znění stížnosti

Moje stížnost se týká způsobu vyúčtování parkingu v areálu.
Když k areálu přijedete, jediné co se můžete dočíst je "Odstavná plocha pro parkování, 100 Kč za užití." Pouze jedna věta, nikde žádný parkovací řád (možná někde schovaný v růžku uvnitř haly, ale ani ten jsem pak nenašel).
Po vjezdu na parkoviště jsem zaparkoval a s manželkou jsme vstoupili do výstavní haly (na parkovišti nám nikdo nedal žádný lístek s časem nebo podmínkami).
Vzhledem k tomu, že jsme si zhruba 2 hodiny po vjezdu do areálu potřebovali něco zařídit mimo areál, vyjeli jsme z parkoviště, a při výjezdu zaplatili 100 Kč.
Po zaplacení částky nám pracovník parkoviště dal parkovací lístek, který NENÍ daňovým dokladem (CHYBÍ NA NĚM DATUM). Při mé výslovné žádosti o daňový doklad jsem byl odmítnut s tím, že toto je daňový doklad, a že nic jiného nevydavají, a jestli mám problém, ať se obrátím na vedení společnosti ABF (z vedení ABF bohužel nebyl nikdo přítomen - byla neděle).


Po zhruba hodině a půl jsme se vrátili a zase zaparkovali. Při dalším výjezdu jsem byl požádán o dalších 100 Kč. Na to jsem odvětil: "Ale já už jsem Vám to zaplatil.", a ukázal parkovací lístek. Pracovník parkoviště mi na to odvětil: "To je jedno, odjel jste, a přijel znova, to je dalších 100 Kč."

Dnes jsem se dovolal řediteli výstaviště, panu Meixnerovi, který mojí stížnost arogantně odmítnul s tím, že takto je vše v pořádku, a že se se mnou o tom dál nebude bavit, a položil mi to.

Shrnutí: Jediná věta, kterou jsem měl šanci si přečíst byla "Odstavná plocha pro parkování, 100 Kč za užití."
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale z toho není patrné vůbec nic. Za jak dlouhé užití? Užití za jakých podmínek? Může užití být na nějaký časový úsek přerušeno? atd.

Věta "Parkovací lístek Vám bude znehodnocen při výjezdu z parkoviště oddělením kontrolního útržku." je až na parkovacím lístku (viz příloha), který jsem obdržel PO zaplacení 100 Kč.

Cítím se firmou ABF, a.s., okraden o 100 Kč, a to nemluvím o tom, že mi nevydali řádný daňový doklad.


Produkt

Parking v areálu výstaviště


Požadované řešení

Nastavení fér a jasně a stručně definovaných podmínek parkování firmou ABF. Vydávání řádného daňového dokladu (bez něj mi zaměstnavatel neproplatí zaplacené parkovné)

Vrácení zaplacené částky 100 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2013 08:48, před 11 lety

Dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele je povinností poskytovatele služeb informovat spotřebitele o konečné ceně za poskytnutou službu. Zároveň dle § 16 zákona o ochraně spotřebitele je povinen na žádost spotřebitele prodávající o poskytnutí služby s uvedením data poskytnutí služby, o jakou službu se jedná a za jakou cenu byla služba poskytnuta, spolu s identifikačními údaji prodávajícího obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo (jde-li o právnickou osobu) nebo místo podnikání (jde-li o fyzickou osobu), pokud zvláštní právní předpis nestanoví jinak.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 15:56, před 10 lety

Společnost ABF, a.s. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.