Společnost


Future Import Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12151Nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 5 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2016, před 8 lety

Martin Tvarůžka

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 7.7.2016 jsem si u eshopu hoody.cz objednal zboží (číslo objednávky 2016100935) dne 27.7.2016 jsem objednávku obdržel, ale nebyl jsem s ní spokojen, tudíž jsem ji následujícího dne vrátil 28.7.2016 a tímto odstoupil od kupní smlouvy. Mé odstoupení akceptovali a sdělili mi, že peníze (3287 kč) mi vrátí do 30ti dnů. Dnes je 31.8.2016 a stále není tato věc dořešena a navíc neodpovídají na emaily a telefonáty.


Produkt

2x kalhoty


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2016 07:18, před 8 lety

Odstoupil-li spotřebitel v této lhůtě, musí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, vrátit všechny peněžní prostředky (včetně nákladů na dodání), které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží bylo prodávajícímu odesláno.

Pokud podnikatel svůj závazek nesplní v ujednaném termínu, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2017 21:02, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.