Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#12154Okradení od pokladni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2016, před 8 lety

Jana Kovarikova

Znění stížnosti

Dobrý den, v Bille ve Fenixu se mi už poněkolikáté stalo že paní za pokladnou se vybavovala s kolegyněmi nebo zakazniky a při vrácení peněz vrátila skoro o 50kc méně. Jedná se o pani M. dle uctenky. Stat se to poprvé neresim to ale když je to už po několikáté tak mi to nepřijde úplně normální. Nechodím nakupovat abych nechala paní v kase někdy i víc než za nákup.


Požadované řešení

Aspoň nějakým způsobem paní domluvit a trochu si ji ohlídat protože toto už není v rámci normálnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2016 07:45, před 8 lety

Pokud bylo spotřebitelce při placení zboží v hotovosti vráceno méně, než mělo být, jedná se o bezdůvodné obohacení ze strany společnosti. Spotřebitelka by měla v takovém případě bezodkladně zažádat o vydání tohoto bezdůvodného obohacení.

Zaměstnanec (pokladní) jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na vedení dané provozovny, které může přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2016 08:55, před 8 lety

Dobrý den, paní Kovaříková,

děkujeme za zpětnou vazbu k Vašemu nákupu. Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost z prodejny. Popisované chování zaměstnankyně určitě není v souladu s naší filosofií prodeje, proto opětovně proškolíme personál prodejny.

V případě, že Vám nebyla vrácena správná suma, máte samozřejmě nárok na nápravu. Záležitost je vhodné řešit vždy co nejdříve je pochybení zjištěno, a to s vedoucím prodejny.

Omlouváme se Vám za tuto nepříjemnost a věříme, že se již nebude opakovat.

Přejeme Vám hezký den.

Vaše BILLA

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2016 08:59, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2016 09:05, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.