Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Neuznali mi reklamaci telefonu kvůli oděrkám na hliníkovém obalu telefonu telefon mi nejde nabít ani zapnout kvůli oděrkům to nepřestalo fungovat . Telefon byl zapnutý bylo tam poslední procento baterie dal jsem ho na nabíječku a nenabíjel se odeslal jsem jim ho a došla mi odpověď nech jsi zaplatím 790kč pošlou novy ale proč mám platit když mám telefon cca 4 měsíce? nakupoval jsem po internetu to byla asi největší chyba . děkuji za pomoc Macháček
1x Oukitel u8 universe tap 5.5" IPS 2GB/16GB 4G LTE 13Mpix Quad-core 64-bit Objednávka c. 1145 - 25.04.2016 18:07
Chci jen opravit telefon o nic víc mi nejde věc kterou jsem zaplatil nebudu platit dvakrát !
|
Tweet |
Dle § 2170 občanského zákoníku právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující vadu sám způsobil. Pokud bylo zboží poškozeno spotřebitelem (oděrky na hliníkovém obalu), není za takovou vadu odpovědný prodávající. Jiné vady na zboží je však možné reklamovat a prodávající za ně odpovídá (nefunkční nabíjení).
Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo na dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Jelikož bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od převzetí zboží, má se za to, že bylo vadné už při koupi. Důkaz opaku musí provést prodávající. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo.
Dobrý den s panem Macháčkem proběhla oboustranná domluva ,formou zaslání nového přístroje za smluvenou cenu 790kč .Tímto považujeme tento komentář za vyřešený.Děkuji s pozdravem Elektroshock.cz
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.