Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Přišla mi upomínka za neuhrazenou platbu za Matrix Start na 158,- Dokonce to přišlo na adresu mé matky a s příjmením jejího přítele. Žádný Matrix Start jsem navíc neobdržel, tudíž asi budu jeden z těch šťastnějších a nebudu muset řešit víc, než hození upomínky do koše. Bohužel si dokážu představit nějakého staršího člověka, který si není jistý a složenku zaplatí.
Matrix Start
Zavřít je až zčernají:)
|
Tweet |
V případě společnosti Westerfield doporučujeme zasílat odstoupení od kupní smlouvy, a to v písemné formě, doporučeně a s dodejkou na adresu Westerfield International AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2. Odstoupením se smlouva ruší od počátku.
V odstoupení je třeba uvést osobní údaje (jméno, bydliště, číslo telefonu), podrobnosti o tom, kdy byla smlouva po telefonu uzavřena, jakým způsobem, že nebylo doposud doručeno žádné zboží, a proto v postavení spotřebitele užíváte právo na odstoupení od kupní smlouvy podle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Toto ustanovení umožňuje odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, o to více ještě před jeho samotným převzetím.
Pokud by společnost chtěla vymáhat předmětnou částku, musela by v soudním řízení prokázat právní titul (tedy objednávku) a skutečnost, že zboží spotřebiteli skutečně dodala.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.