Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12163Neopávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2016, před 8 lety

Tomáš Outrata

Znění stížnosti

Přišla mi upomínka za neuhrazenou platbu za Matrix Start na 158,- Dokonce to přišlo na adresu mé matky a s příjmením jejího přítele. Žádný Matrix Start jsem navíc neobdržel, tudíž asi budu jeden z těch šťastnějších a nebudu muset řešit víc, než hození upomínky do koše. Bohužel si dokážu představit nějakého staršího člověka, který si není jistý a složenku zaplatí.


Produkt

Matrix Start


Požadované řešení

Zavřít je až zčernají:)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2016 12:06, před 8 lety

V případě společnosti Westerfield doporučujeme zasílat odstoupení od kupní smlouvy, a to v písemné formě, doporučeně a s dodejkou na adresu Westerfield International AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2. Odstoupením se smlouva ruší od počátku.

V odstoupení je třeba uvést osobní údaje (jméno, bydliště, číslo telefonu), podrobnosti o tom, kdy byla smlouva po telefonu uzavřena, jakým způsobem, že nebylo doposud doručeno žádné zboží, a proto v postavení spotřebitele užíváte právo na odstoupení od kupní smlouvy podle § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Toto ustanovení umožňuje odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, o to více ještě před jeho samotným převzetím.

Pokud by společnost chtěla vymáhat předmětnou částku, musela by v soudním řízení prokázat právní titul (tedy objednávku) a skutečnost, že zboží spotřebiteli skutečně dodala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2016 17:49, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.