Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#12164Opakovaná neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2016, před 8 lety

Petra Horáková

Znění stížnosti

V srpnu 2015 jsem si zakoupil mobilní telefon Lenovo,Vibe x 2 behem roku se sekal,kdyz se mi lide nemohli vubec dovolat,vypadava signal vada byla i na display bily flek na prave strane,po te mi byl telefon vymeneny za jiny a mam opet stejny problem,vypadava signal,nemohou se mi dovolat jsem stale nedostupny,kdyz chci volat ja,nejde mi to,telefon se samovolne vypina a i kdyz je nabity na 100% vydrzi maximalne par hodin,bylo mi sdeleno,ze telefon musim reklamovat trikrat,abych mohl odstupit od smlouvy je to uz druha oprava a v alze se vykrucuji jeden na druheho,bavi se semnou arogantne,kdyz jsem chtel mluvit s vedenim posllali me slusne do patricnych mezi...byla bych rad,kdyby se neco pohlo pozitivnim smerem.

S pozdravem

Hlaváč Lukáš


Produkt

lenovo vibe x 2 gold


Požadované řešení

chci vartit penize


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2016 09:30, před 8 lety

Pokud kupující nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt odstranitelné vady po opravě nebo pro větší počet odstranitelných vad, má dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo na dodání nové věci, výměnu součásti, nebo i právo od smlouvy odstoupit.

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.10.2016 10:57, před 8 lety

Vážený pane Hlaváči,

omlouvám se za opožděnou reakci. Pokud je pro Vás situace stále aktuální, prosím o upřesnění čísla nákupního dokladu nebo čísla reklamace, abych mohla dohledat podrobnosti a zjistit, co pro Vás budu moci udělat.

Předem děkuji a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.10.2016 20:18, před 8 lety


Petra Horáková

Vazena pani Petru,podnikl jsem urcite kroky,ktere me dovedly do zdarneho konce vyreseni cele reklamace a muzu vam uprimne rici,ze u vas si nezakoupim uz ani tuzkove baterky.Po prvni reklamaci,jsem mel dostat vyjadreni ze servisu,ktere jsem ani nedostal,dali.jste mi rovnou stary telefon z roku 2014 ,ktery uz byl jednou v oprave roku 2015 ,kde jsem si zjistil,pochybili.jste tim,ze pokud byl po prvni reklamaci mobil neopravitelny nikdo se se.mnou.nebavil a pani u vas na pobocce byla velice arogantni.Byla to dlouha cesta prokazovanim ruznych papiru,ktere jsem si nechal zaslat,ale nakonec jste mi zaslali dobropis a dokonce po mensich vytackach vratili pojisteni,ktere jsem nevyuzil.No zkratka a dobre u Alzy jednou a dost.S pozdravem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.