Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V letáku platném od 31.8. -6.9.2016 v sekci přiveďte děti ke čtení uvádíte bonusový bod za Pickwick čaj, ale na dnes 1.9. mi bylo na informacích ve znojemském supermarketu(Brněnská ulice) zděleno, že to není pravda a že si mám stěžovat na centrální infolince.
Ptám se tedy, proč nikdo nekontroluje shodu označení zboží na prodejně s platným letákem? Proč na informacích asertivně opovídají "stěžujte si na cetrále", aníž by se pokusila ověřit správnost stížnosti?
Lepší chování personálu, přece mi nemůže ze dvou metrů zdělovat, že si mám stěžovat jinde, bez prozkoumání oprávněnosti.
|
Tweet |
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti a vzhledem k výše uvedenému, bude tato stížnost uzavřena.