Společnost


VODÁRENSKÁ AKCIOVÁ SPOLEČNOST, a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12168Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.09.2016, před 8 lety

Irena Gallová

Znění stížnosti

Nesouhlasím s vyúčtováním stočného paušálem.Smlouva není uzavřená.Přesto jsem dostala fakturu za minulý rok, kterou jsem zaplatila.Se společností si dopisuji od 7/2015.Vodu odebírám od společnosti i z vlastní studny.Žádala jsem o namontování podružného měřidla. Vodárny mně odkázali na vlastníka tj.Obecní úřad Lažánky,ten zase na Svazek vodovodů a kanalizací Tišnovsko. Doposud jsem nedostala vyjádření.Stočné mi počítají podle osob trvale nahlášených v místě bydliště tj.6 i když 2 osoby se zdržují mimo domov. Abych zjistila skutečnou spotřebu odpadní vody, tak jsem si nechala namontovat podružné měřidlo,tím tuto spotřebu moji domácnosti znám.
Prosím o vyřešení mé stížnosti.


Požadované řešení

Účtovat stočné podle skutečné spotřeby odpadní vody.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2016 10:32, před 8 lety

V případě, že není osazen vodoměr, se množství odebrané vody stanoví podle směrných čísel roční potřeby vody uvedených v příloze č. 12. vyhlášky Ministerstva zemědělství č. 428/2001 Sb., kterou se provádí zákon č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích. Výjimkou by bylo, pokud byla odebraná voda v předchozím období minimálně 1 rok měřena. V takovém případě se určí množství odebrané vody za období bez osazeného vodoměru podle výše předchozího odběru. To platí jen pro případ, pokud nedošlo ke změnám podmínek u odběratele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2017 09:05, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.