Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Kabelku jsem koupila 17. 7. 2013, Reklamovala 1. 10. 2013. Dva rohy kabelky jsou popraskané. Reklamace mi byla vrácena s tím, že kabelka měla intenzivní třecí kontakt. Nedovedu si představit, jak se má kabelka bez kontaktu nosit. Intenzivní třecí kontakt by mohl možná nastat po 2 letech užívání kabelky. Kabelku jsem použila několik dní za 2 měsíce. A "intenzivní třecí kontakt" byl o lehké dámské tričko či halenku, protože v létě nic jiného nenosím.
černá kabelka značky Betty Barclay, reklamační list číslo 49/2013, doklad o dodávce 1210001958.
Kabelku jsem dne 31. 10. 2013 s vyjádřením kvalitářky nepřevzala a vrátila k opětné reklamaci. Požaduji nazpět vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že je vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení dle § 616 občanského zákoníku, má prodejce v případě zamítnutí povinnost prokázat, že výrobek byl kupujícímu předán bez vady dle odst. 4 § 616 občanského zákoníku.
V případě, že neprokáže, že výrobek byl předán kupujícímu bez vady, je povinný uvést výrobek do souladu s kupní smlouvou dle požadavku kupujícího buď opravou nebo výměnou věci.
Hodnocení:
Komentář: Majitel firmy mi po dlouhé "tahanici" vrátil peníze. Napsal mi, že již nemám jeho obchod navštěvovat a u něho si nic nakupovat. To mi opravdu nečiní potíže. Solidní firma není. Uspokojivá reklamace byla jen díky Vám. Děkuji za pomoc. Již nikdy více Shoe republic s.r.o.
Darja Havlíčková