Společnost


Light In The Box Limited

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12172Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2016, před 8 lety

Mojmír Horák, Ing.

Znění stížnosti

Dne 7.8.2016 jsem uplatnil řádnou reklamaci na vadnou kabelku, zakoupenou přes www stránky uvedené společnosti.Kabelka byla objednána 20.12.2015, doručena byla doručena až koncem ledna 2016 z důvodu celního řízení.Po rozbalení kabelka silně zapáchala po chemikáliích, takže byla uložena, aby vyvětrala.v této souvislosti musím konstatovat, že doba uložení nijak výrazně nesnížila nepříjemný zápach.Během jejího krátkodobého nošení během měsíce dubna a května došlo k poškození uší, aniž by kabelka byla nějak namáhána.Po zhotovení fotodokumentace byla prostřednictvím www stránek společnosti LIGHTINTHEBOX uplatněna reklamace, jejíž průběh je popsán v přiloženém dokumentu.Reklamace byla zamítnuta, protože podle VOP firmy je lhůta na uplatnění reklamace pouze 30 dnů po dodání zakoupeného zboží.Snažil jsem se o komunikační řešení mého zákonného požadavku, ale bez úspěchu.


Produkt

Dámská kabelka PU fialová - číslo objednávky 1512200416195863 ze dne 20.12.2015


Požadované řešení

Z výše uvedených důvodů žádám o vrácení předmětné částky na účet: IBAN: CZ36 0600 0000 0002 0644 0781;SWIFT: AGBACZPP.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2016 10:58, před 8 lety

V daném případě se jedná zřejmě o nákup spotřebitele u zahraničního subjektu. V tomto případě může vzniknout problém s faktickým vymáháním práva, protože se nejedná o český subjekt. Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou.

Pro spotřebitele je velmi cenná informace, odkud je e-shop provozován. Pokud se jedná o zemi mimo EU, neplatí zde evropským právem upravená ochrana spotřebitele a naše dozorové orgány nemají vůči takovému prodejci žádné pravomoci. Jedná-li se o vztah s mezinárodním prvkem, jako první je tedy nutné určit, jakým právem se bude vztah řídit. Vzhledem k faktu, že se jedná zřejmě o subjekt ze státu, který není členským státem EU, neúčastní se vytváření evropského justičního prostoru a nebude úplně jednoduché se svého nároku domoci.

Pokud by se jednalo o provozovatele e-shopu z EU, Norska či Islandu, doporučujeme spotřebiteli obrátit se Evropské spotřebitelské centrum (ESC), které poskytuje spotřebitelům informace o jejich právech na jednotném evropském trhu. Právníci ESC bezplatně pomáhají spotřebitelům poměrně rychle a efektivně řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, Norska či Islandu. ESC působí při České obchodní inspekci.

Kontakty na ESC pro ČR:

Adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2017 09:12, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.