Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den Vážení,
obracím se na Vás s žádostí o přezkoumání stížnosti.
Zakoupil jsem náhradní sklo do sprchového koutu, (1 při montáži sprchového koutu prasklo), jelikož mi byla 2x zamítnuta oprávněná reklamace skla i přesto, že na druhou reklamaci ,byl poslán pracovník Baumaxu Most, kde jsem sklo zakoupil. Tento pracovník vše nafotil a uznal, že sklo je vadné při sprchování se obraz na skle smývá i při pouhém omaku. Na stávajícím skle sprchového koutu (potisk uvnitř)je vše v pořádku i když se skla dotýkám otírám sklo je vše v pořádku sklo zůstává beze změny!! Náhradní sklo při doteku obraz se ztrácí při pouhém dotyku poznáte, že sklo je nekvalitně vyrobené nebo je z jiného sprchového koutu. Protože mám sprchový kout s potiskem uvnitř!!! Po druhé reklamaci mi napsal že mám obráceně namontované sklo, když ho obrátím, tak budu mít potisk venku ne uvnitř, jako na ostatním skle.Veškerou dokumentaci k reklamaci má Baumax Most.
S pozdravem Josef Herait
Dodané sklo je buď z jiného koutu,nebo je nekvalitní potisk podle vzoru špatná dodávka nedá se obrátit.Potisk by byl z venku
Výměna skla s potiskem uvnitř.
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. V případě soudní pře by tak obchodník musel prokázat, že zboží vadné nebylo. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.