Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#12178Zamítnutá reklamace se stejnou vadou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2016, před 8 lety

Yanna Mottlová

Znění stížnosti

V listopadu 2014 jsem zakoupila tablet, v Datart, Rudná 114/3114, Ostrava, který asi po dvou dnech užívání nešel nabízet.
Tablet nám byl na místě vyměněn.
Syn si s tabletem hrával velmi málo.
V květnu 2016 se nám objevila stejná závada. Tablet opět nešel nabíjet. Při reklamaci byl tablet uznán a opraven.
Byla provedena výměna MB - rework/vadný USB konektor.
Tablet nám zaslali plně nabitý. Syn si s ním hrál opět velmi málo, do doby než se úplně vybil. Poté odjel na tábor. Tablet nám ležel asi měsíc v šuplíku a nikdo si s ním nehrál. Po příjezdu z tábora ho chtěl syn nabít a opět jsme zjistili stejnou závadu. Nešel nabíjet.
Opět zaneseno na reklamaci s tím, že nám tentokrat nebyla uznána. V posudku máme uvedeno, že jsme vytrhli konektor. CID - vylomený napájecí konektor ze základní desky.
Pán od reklamace mi sdělil, že jsme ho vytrhli násilím.
Když jsem chtěla, aby mi ukázali, kde je vytržen, bylo mi řečeno, ze to nejde vidět pouhým okem.
V tabletu není nic vylomeno. Od doby, kdy nám byl opravený tablet vrácen, nebyl nabíjen ani jednou. Až když se syn vrátil z tábora, byl dán na nabíječku a bez jakékoliv manipulaci jsme zkoušeli nabíjet několik hodin, bez úspěchu.
Po reklamaci byla sepsána stížnost na reklamaci. Zatím bez vyjádření.


Produkt

Tablet Asus, MemoPad ME70C 7" 8GB black (1A005A)


Požadované řešení

Uznání reklamace a oprava.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.9.2016 11:43, před 8 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí.

Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2017 07:56, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.