Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
před měsícem jsem koupila telefon CPA Halo 11, hlavně kvůli dobré slyšitelnosti protože mám sluchovou vadu. Nyní jsem ale zjistila, že když dám telefon do kabelky (přeplněné) nebo kapsy tisknu tím klávesnici a telefon neustále svítí a za chvíli je vybitý. To považuji za dost podstatnou vadu. poslala jsem dotaz společnosti CPA zda se dá nějak zařídit aby telefon byl v pohotovostním stavu a při tlaku na něj se nerozsvěcel a zbytečně nevybíjel.
Odpověď:
stav, kdy se po tlaku na klávesnici rozsvítí LCD je u všech těchto
telefonů standartně nastaven, je to jejich vlastnost. Slouží k
přehlednosti při odemykání klávesnice a nelze vypnout. Řešením je
bohužel pouze pevnější pouzdro,
event. "véčkový" telefon, který se zaklapne a klávesnice tak není
navenek dostupná. Výměnu mi nenabídli.
Takže mám mobil, který mohu používat jen doma. Když ho dám do krabičky, tak ho neslyším. A to má SOS tlačítko. Když ho budu někde venku potřebovat, tak bude telefon vybitý.
CPA Halo 11
koupeno přes Heureku od dodavatele Elberry s.r.o. faktura 2016005310 4,7,2016
Očekávala jsem, že mi nabídnou výměnu za nějaký vhodnější typ.Popisy zdaleka nejsou dostatečné a tuto vadu bych opravdu neočekávala.
|
Tweet |
Spotřebitelka mohla v daném případě využít právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží a jeho vyzkoušení, pokud jí telefon nevyhovoval, a to bez uvedení důvodu. Prodejce je pak povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání věci. Náklady na vrácení zboží však nese spotřebitel.
Pokud však již uplynula lhůta 14 dní od převzetí zboží, má spotřebitelka ještě možnost z důvodu vad dodaného zboží reklamovat jej u prodejce. U spotřebního zboží činí doba, po kterou prodávající spotřebiteli odpovídá za vady, 24 měsíců a začíná běžet dnem jeho převzetí.
Prodávající odpovídá kupujícímu (spotřebiteli) za to, že věc je při převzetí kupujícím bez vad, tedy že má zákonem stanovenou jakost v době převzetí. Touto jakostí se rozumí, že věc:
• má vlastnosti předně ve smlouvě ujednané, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy a s ohledem na povahu zboží očekávané, popřípadě vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé,
• hodí se k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
• odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze,
• je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
• vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Nárok na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, popřípadě reklamaci zjištěných vad zboží je třeba vždy uplatnit u prodávajícího, nikoli výrobce. Žádá-li spotřebitel opravu věci, může být k jejímu provedení pověřena také jiná osoba, například servis. Informaci, u koho uplatnit opravu věci, lze získat zpravidla z dokladu o koupi nebo ze samostatného písemného potvrzení o závazcích prodávajícího z vadného plnění, které na požádání spotřebitele vystaví.
Pokud je reklamace zamítnuta a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka (např. výrobní vada, vadný materiál, zpracování, konstrukční řešení výrobku). Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz. Před vypracováním znaleckého posudku doporučujeme spotřebiteli, pokud je neobdržel, vyžádat si písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Jako prodejce můžeme nabídnout s malým doplatkem již výše uvedený "véčkový" telefon doporučený našim dodavatele. Jedná se o model CPA HALO13 a naleznete ho na našich stránkách www.eberry.cz ve dvou barevných provedeních, černé a červené.
Kontaktovat nás můžete telefonicky, případně E-mailem uvedeném na našem webu.
S pozdravem tým
eberry.cz
CPA HALO 13 má na Heuréce špatnou recenzi co se týká slyšitelnosti a srozumitelnosti což je pro mne to nejdůležitější. Takže si asi ponechám CPA HALO 11 a pokud někam půjdu budu ho nosit vypnutý. Jinou možnost nevidím.
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.