Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#12183Neuznaná reklamace - mobilní telefon - Alza.cz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2016, před 8 lety

Marie Manakova

Znění stížnosti

Dobry den,

obracim se na Vas s prosbou o pomoc, nebot chci chranit sva spotrebitelska prava.

Mobilni telefon jsem zakoupila 12.2.2015 na e-shopu Alza.cz a nasledne jsem ho reklamovala 15.4.2016 v kamenné pobočce Alza ve Zlíně. Software telefonu zcela prestal fungovat, absolutne nesel spustit, v podstate ze dne na den. Zadne jine zarizeni (NB) ho nedokazalo ani nacist. Telefon se prestal nabijet. Vse jsem uvedla do reklamacniho protokolu. Hned pri reklamaci si zamestnanec Alzy vsiml, ze seriove cislo (SN) v telefonu nesedí s SN na originální krabicce a SN cislem na fakture. Rikal, ze musí prověřit, zdali je zarizeni z Alzy. Namítla jsem mu, ze jsem vse obdržela kuryrem tak, jak je, ze jsem zadne nalepky, ani cisla nezamenovala. Myslim si, ze nejsem povinna kontrolovat, jaka je kde nalepka s ciselnym oznacenim, a kdo z jejich zamestnancu se eventualne mohl splest ve vyrobne.

Reklamace byla velmi zdlouhava. Prvni reakce z Alzy prisla 4.5.2016 a byla nasledujici: Způsob vyřízení: Zamítnutí. SN zařízení neodpovídá SN na dodané faktuře. Okamzite jsem jim volala, ze nesouhlasim, ze jsem zarizeni dostala s temito cisly, originalne zabalene jsem ho vybalovala v pritomnosti dvou svedku a pokud bude potreba, ze se odvolam na pravniky. Znovu sla reklamace na prezkoumani. Znovu se stejnou odpovedi. Po nekolika telefonatech s Alza customer servisem, kdy jsem hovorila pokazde s jinym zamestnancem, situace nebrala konce. Zacarovany kruh. Dokonce mi reklamaci ukoncili a za cc jeden mesic ji ukoncili znovu pod jinym reklamacnim cislem. Volala jsem, abych se informovala, co to ma znamenat. Jen se mi potvrdilo, jaky je v Alza chaos. Po nekolika e-mailech a telefonatech jsem dostala zaverecne vyrozumeni:

"velmi nás mrzí tato situace, ale Vašemu požadavku bohužel nelze vyhovět.
Váš případ měl být nahlášen neprodleně po obdržení zakoupeného zboží. Vždy je nutné si překontrolovat sériové číslo výrobku, zda souhlasí s číslem uvedeném na vydaném dokladu.
Vaše reklamace č. A... je pro Vás připravena k vyzvednutí na pobočce - Zlín.
Děkujeme za pochopení."

S tímto vyjadrenim vsak zasadne nesouhlasim. Pokud je popisek na fakture, stejne tak na krabicce shodne a zarizeni odpovida popisu, je ocividne, ze jsem nijak nemohla manipulovat s SN. Dokazu pochopit chybu, ktera mohla vzniknout pri nalepovani cisel ve vyrobe, ale jednani Alzy povazuju za neprofesionalni v tom, ze spolecnost tak velkeho formatu si s touto situaci nedokaze poradit a vykompenzovat vzniklou skodu svému klientovi. Myslim, ze stejna situace muze nastat u cloveka, ktery se rozhodne reklamovat sve zarizeni a bude tam mit me spravne SN. Nejsem pedant, abych konrolovala veskera ciselna oznaceni na vsem, co si koupim, a proto se obracim na vas a prosim o pomoc.

Vzhledem k tomu, ze bydlim mimo Ceskou republiku, je pro me o to narocnejsi a unavnejsi resit tuto situaci na dalku.

Predem moc dekuji.

S pratelskym pozdravem
MM


Produkt

Mobilní telefon Prestigio MultiPhone 5517 DUO bílý, 3 290 CZK


Požadované řešení

Chtela bych vratit penize na bankovni ucet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2016 08:23, před 8 lety

Spotřebitel by měl prodávajícímu prokázat, že si u něj zakoupil tento konkrétní výrobek. V případě výrobků s uvedeným sériovým číslem by měl být spotřebitel upozorněn, že při reklamaci bude toto číslo vyžadováno. Obzvláště u sériových čísel, které jsou uvedeny na štítku, který je pouze připevněn ke zboží a jeho odstranění je vzhledem k běžnému používání zboží pravděpodobné. V takovém případě by se dalo hovořit i o nepřiměřenosti této podmínky jako podmínky pro uplatnění reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.10.2016 15:26, před 8 lety

Vážená paní Manaková,

velmi mě mrzí vzniklá situace. Prověřovala jsem pro Vás podrobnosti ohledně reklamace a je mi líto, že pro Vás nemám jiný závěr.

Evidujeme každé sériové číslo produktu, které od dodavatele obdržíme a to,které jste reklamovala, mezi ně bohužel nepatří. Nemohu a ani mi nepřísluší soudit, jak k tomuto došlo, v každém případě telefon vykazuje hlavní znaky, že nebyl zakoupen u naší společnosti. Mohu Vás ujistit, že pokud by došlo pouze k záměně, jsme rozhodně schopni věc dohledat a řešit, Vaše sériové číslo však nepatří mezi u nás evidované.

Mohu Vás poprosit o přiložení fotografie štítku z krabičky telefonu? Zkusím prověřit ještě jednu variantu.

Předem děkuji a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.10.2016 18:02, před 8 lety


Marie Manakova

Dobry den pani Petru,

dekuji Vam za vyjadreni k pripadu.

Bohuzel me tato vlekla situace take mrzi, ale mobilni zarizeni bylo opravdu zakoupeno na e-shopu Alza. cz. Jako dukaz prikladam doklad o koupi a fotografie mobilniho zarizeni, stejne tak stitku na krabicce.

Doufam, ze diky tomu, dospejeme ke zdarnemu vyreseni.

Predem dekuji.

S pozdravem

Marie Manakova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2016 10:30, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.11.2016 17:30, před 8 lety

Vážená paní Manaková,

podařilo se mi získat bližší informace od dodavatele a pro urychlení komunikace jsem Vás kontaktovala přímo na emailovou adresu.

Jestli je pro Vás pobočka z ruky, určitě můžete tablet také zaslat poštou spolu s průvodním listem a prohlášením, jak jsem Vás informovala ve zprávě.

Věřím, že najdeme cestu pro dořešení k Vaší spokojenosti.

Přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.11.2016 20:26, před 8 lety


Marie Manakova

Vazena pani Petru,

moc Vam dekuji za Vase vynalozene usili, velice jej ocenuji. Zaroven Vam take dekuji za e-mail se zaslanymi informacemi, jak postupovat. Mobilni telefon, spolecne s cestnym prohlasenim a cislem komunikace, jsem dnes predala k reklamaci na zlinske pobocce Alza.cz.

Verim, ze na zaklade Vasi pomoci bude mit reklamace hladky prubeh.
Jeste jednou Vam mockrat dekuji!

Se srdecnym pozdravem

Marie Manakova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.11.2016 14:52, před 8 lety

Vážená paní Maňáková,

děkuji moc za pozitivní zprávu, jsem opravdu ráda, že se vše podařilo vysvětlit a dořešit k Vaší spokojenosti. Odeslala jsem Vám před okamžikem dobropis pro vrácení platby, ve zprávě uvidíte i instrukce, jak si jej můžete nechat proplatit.

Věřím, že v budoucnu již proběhne vše v naprostém pořádku.

Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.11.2016 21:36, před 8 lety


Marie Manakova

Mila pani Petru,

jeste jednou obrovske diky za Vase usili a snahu.
Diky Vam se vse podarilo doresit k me naproste spokojenosti a radosti.

Zaslouzila jste se o to, ze i do budoucna budu rada nakupovat na Alza.cz.

Preji Vam mnoho dalsich uspechu v pracovnim i osobnim zivote.

Se srdecnym pozdravem
Marie Manakova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.2.2017 07:57, před 8 lety


Marie Manakova

Hodnocení: